וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:6 את אוגסבורג, 1:1 בין דורטמונד לשאלקה

האלופה פירקה את אוגסבורג בזכות שלושער של לבנדובסקי הלוהט. דורטמונד איבדה את המקום השלישי, לייפציג הביסה 0:4 את דרמשטאד, 76 דקות וקורה לטואטחה ב-0:0 עם מנשנגלדבאך

רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. GettyImages
הצגה של איש אחד. לבנדובסקי/GettyImages

המחזור ה-29 בליגה הגרמנית יצא לדרך אתמול (שישי) כשהרטה ברלין הפסידה בביתה להופנהיים, אך את המנה העיקרית קיבלנו היום עם משחקיהן של כל קבוצות הצמרת. באיירן מינכן המשיכה בשעיטה שלה לאליפות נוספת עם 0:6 קליל על אוגסבורג. לייפציג השנייה טיילה גם היא עם 0:4 על דראמשטאדט בעוד שבורוסיה דורטמונד ושאלקה נפרדו ב-1:1 בדרבי של חבל הרור. טאלב טואטחה רשם 76 דקות ב-0:0 של איינטרכט פרנקפורט עם בורוסיה מנשנגלדבאך.

רוברט לבנדובסקי חלוץ באיירן מינכן. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי/GettyImages

באיירן מינכן - אוגסבורג 0:6

ללא מנואל נוייר הפצוע, האלופה שמרה על הפער העצום שלה בפסגה עם ניצחון קליל שהושג בזכות שלושער לפנתיאון של רוברט לבנובסקי שכבש 44 שערים ב-43 משחקים העונה (כולל הנבחרת) והשתווה לאובמיאנג בראש טבלת מבקיעי הבונדסליגה (24). הבווארים עלו ליתרון בדקה ה-17. עוד אחד מכדורי העומק הגאוניים של טיאגו אלקנטרה מצא את רוברט לבנדובסקי ברחבה, החלוץ הפולני השתלט יפה ובעט דווקא עם רגל שמאל חזק לחיבורים את ה-0:1 וכבש את שערה ה-100 של באיירן העונה. השני הגיע בדקה ה-36. הפעם טיאגו הכניס כדור עומק ללבנדובסקי, שהיה באגף ימין ויישר למרכז, תומאס מולר דחק מקרוב פנימה, 0:2. בדקה ה-56 הגיע השלישי של באיירן ומי אם לא לבנדובסקי כבש.

פרנק ריברי הכניס כדור עומק לפולני, שעבר בין שני שומרים ובעט מ-12 מטר פנימה את ה-0:3. בדקה ה-62 הצמד לבנדובסקי את טיאגו חברו לרביעי כאשר הפולני מצא בעקב את הספרדי שממטר גלגל פנימה. לבנדובסקי השלים שלושער פרטי בדקה ה-79 ותומאס מולר כבש את השני שלו כעבור דקה מול היריבה המפורקת. באיירן שמרה על פער של 13 נקודות על פני לייפציג שניצחה גם היא את דרמשטאדט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
חגיגה אופיינית. אובמיאנג/GettyImages

שאלקה - בורוסיה דורטמונד 1:1

תיקו מאכזב מאוד מבחינתה של דורטמונד, שאיבדה את המקום השלישי להופנהיים וגם רשמה תיקו שני העונה מול היריבה העירונית השנואה. הצהובים-שחורים פתחו חזק ויצאו למתפרצת קטלנית. עוסמאן דמבלה הוביל אותה, פרץ לעומק ומסר לשינג'י קגאווה, שפרגן יפה לפייר אמריק אובמיאנג, שמול שער ריק לא ממש התקשה לבעוט פנימה בדקה ה-54. אחרי השער החלוץ מגאבון חבש מסיכה של דמות מצוירת וחגג. אולם, שאלקה הפעילה מכבש ובאה על שכרה עם שער של טילו קרנר בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה (77).

אוהד בורוסיה דורטמונד (ימין) עם אוהד שאלקה. GettyImages
אחווה בדרבי. אוהדי דורטמונד ושאלקה מחובקים/GettyImages

ר.ב. לייפציג - דרמשטאדט 0:4

העונה החלומית של לייפציג נמשכת עם ניצחון קליל וצפוי על סוגרת הטבלה. נבי קייטה פתח את חגיגת השערים בדקה ה-12 בבעיטה מהאוויר ואמיל פורסברג השבדי הלוהט הכפיל (67). סנדרו סיריגו קשר האורחים הורחק (72) ו-ווילי אורבן כבש את השלישי (79) מול עשרה שחקנים ונבי קייטה השלים צמד (81). לייפציג שמרה על פער של 13 נקודות מבאיירן שניצחה גם היא בקלות את אוגסבורג וממשיכה במאבק על המקום בליגת האלופות בעוד שהאורחים בדרך הבטוחה בחזרה לליגה השנייה.

שחקני הופנהיים חוגגים. GettyImages
חגגו בבירה. שחקני הופנהיים/GettyImages

הרטה ברלין - הופנהיים 3:1

ניצחון יקר מאוד להופנהיים, שפתחה פער של 8 נקודות על פני המקום החמישי ומתקרבת להופעה בליגת האלופות, או לכל הפחות במוקדמות ליגת האלופות. הרטה דווקא עלתה ליתרון משער של פטר פקאריק (32), אבל אנדריי קרמאריץ' איזן בפנדל (39) והרחקה של מקסימיליאן מיטלשטאדט (58) סיבכה את הברלינאים. ניקלאס זולה הפציץ את ה-1:2 בדקה ה-76 וקמאריץ' השלים צמד עם דחיקה מקרוב בדקה ה-87.

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

שתי הקבוצות רושמות משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. טאלב טואטחה, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-76, כמעט כבש בדקה ה-25, אך הנגיחה שלו ננעצה בקורה. בדקה ה-78 הדף יאן זומר פנדל של מרקו פביאן.

משחקים נוספים:

המבורג - קלן 1:2
להמבורג: ניקולאי מולר (13), לואיס הולטבי (90+2), לקלן: מילוש יוג'יץ' (25).

פרייבורג - ורדר ברמן 5:2
לפרייבורג: נילס פטרסן (64), וינצ'נזו גריפו (77). לברמן: מקס קרוזה (21), תומאס דילייני (45, 47, 85), פין בארטלס (71).

טאלב טואטחה איינטרכט פרנקפורט מול לארס שטינדל בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
כמעט כבש. טואטחה מול שטינדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully