וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אדין דז'קו הוביל את רומא לניצחון, לאציו ממשיכה במרדף

החלוץ הבוסני כבש צמד ב-0:2 על אמפולי והגיע ל-23 שערי ליגה - המאזן הכי טוב שלו מאז עונת 2008/09. אצ'רבי כבש לשערו הוא בדקה ה-83 וסידר למדורגת רביעית 1:2 בחוץ על ססואולו

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו (משמאל). AP
עונת השיא שלו נמשכת. אדין דז'קו/AP

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני מפגשים. רומא לא התקשתה עם 0:2 ביתי על אמפולי החלשה, לאציו התקרבה למקום השלישי עם 1:2 דרמטי בססואולו.

seperator

רומא - אמפולי 0:2

הג'אלורוסי הבטיחו עוד שבוע במקום השני עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. אמפולי, לעומת זאת, סופרת כבר שבעה הפסדים רצופים ועדיין בסכנת ירידה. אדין דז'קו, מלך שערי הסרייה A, הבקיע צמד בדקות 12 ו-56 ועומד כעת על 23 שערים - המאזן הכי טוב שלו מאז 26 השערים במדי וולפסבורג ב-2008/09. פרנצ'סקו טוטי הוותיק החליף את דז'קו ל-17 הדקות האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. GettyImages
שמר על הרקורד. צ'ירו אימובילה/GettyImages

ססואולו - לאציו 2:1

הקבוצה של סימונה אינזאגי אמנם חושבת על גומלין חצי גמר הגביע מול רומא ביום שלישי, אבל לא מוותרת על הסיכוי לתפוס את המקום השלישי בליגה ושער עצמי ביזארי של פרנצ'סקו אצ'רבי (בשילוב עם השוער אנדראה קונסילי) סידר לה ניצחון דרמטי בדקה ה-83. דומניקו ברארדי העלה את ססואולו ליתרון עם פנדל בדקה ה-26, אבל צ'ירו אימובילה ענה עם ה-18 שלו בסרייה A בדקה ה-42 והשער העצמי השלים את המהפך. לורנצו פלגריני נעצר בקורה בתוספת הזמן ופספס הזדמנות להשוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully