וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 76:71 בברצלונה

הצהובים רשמו את הפסד היורוליג ה-19 שלהם, שבוע לפני שהם נפרדים סופית מהעונה האירופית המסויטת. הקטלאנים הוליכו לכל אורך הדרך, האורחת פישלה ברגעי האמת. מקל בלט עם 18 ו-7 אס'

שחקן מכבי תל אביב גל מקל מול שחקן ברצלונה ויקטור קלאבר. GettyImages
הקאמבק לא הושלם. מקל מול קלאבר/GettyImages

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את הפסד היורוליג ה-19 שלה העונה, כשנכנעה לברצלונה 76:71 בפלאו בלאוגרנה. עוד משחק אחד בלבד נותר עד שהעונה האירופית המסויטת של הצהובים תגיע לסיומה - בבית, מול פנאתינייקוס, ולאחר מכן כל שייוותר למחזיקת הגביע הישראלית הוא המאבקים בליגת העל.

על הנייר, כל התמודדות בין מכבי תל אביב וברצלונה אמורה להיות לוהטת, אך זו הערב הפגישה את שתי האכזבות הגדולות ביותר בעונת היורוליג העונה - שתי קבוצות שסיימו את דרכן כבר לפני מספר שבועות. על כן, קיבלנו משחק שהתנהל ברובו על מי מנוחות: הקטלאנים ברחו ליתרון דו-ספרתי מהיר, הצהובים חזרו על אף שחסרו פעם נוספת את אנדרו גאודלוק, די ג'יי סילי, יוגב אוחיון וקווינסי מילר, בעיקר בזכות ערב מוצלח של גל מקל, אך ברגעי האמת החבורה של איינארס בגאצקיס בעיקר פישלה, לשמחתם של 3,000 צופים בלבד בפלאו בלאוגרנה.

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס עם ג'ו אלכסנדר. GettyImages
אל דאגה, עוד מעט זה נגמר. בגאצקיס ואלכסנדר/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה ייחודית למדי - גל מקל, ויקטור ראד, דווין סמית', ג'ו אלכסנדר וקולטון אייברסון, בעוד ברצלונה העלתה את טייריס רייס, בראד אולסון, סטראטוס פרפרוגלו, ויקטור קלאבר ואנטה טומיץ'. הקטלאנים ברחו ל-0:10 אחרי שתי דקות, סמית' קלע את הנקודות הראשונות של הצהובים אחרי שלוש דקות אך פרפרוגלו קבע 7:18 לבארסה, אלכס רנפרו הפך את זה ל-11:23, ובסיום הרבע הראשון הוליכה המארחת 13:23.

רבע 2:

אלכסנדר וזנקוב הצעיר צלף שלשה מהפינה והקפיץ את הקטלאנים ל-17:29. מנגד, הצהובים המשיכו להחטיא זריקה אחר זריקה, חואן קרלוס נבארו האגדי קם מהספסל לקול תשואות הקהל, ויקטור ראד צימק, ושתי שלשות רצופות של נמרוד לוי השלימו ריצת 2:13 והורידו ל-33:32 בלבד. המילה האחרונה במחצית היתה שייכת לווזנקוב, שצלף שלשה משלו וקבע 32:40 לברצלונה עם הירידה לחדרי ההלבשה.

רבע 3:

אולסון פתח את המחצית השנייה עם שלשה, סמית' הוריד ל-43:37, רייס התכבד בנקודות בכורה במשחק, טומיץ' עשה כרצונו בצבע וקלאבר העניק לקטלאנים 45:53. לנדסברג צלף שלשה בסמוך לבאזר, והיתרון הקטלאני הצטמק ל-54:58 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

אולסון צלף שלשה משוגעת, טומיץ' הוסיף סל טיפוסי ו-8:30 דקות לסיום הוליכה ברצלונה 54:63.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ברצלונה פטרי קופונן מול שחקני מכבי תל אביב דווין סמית', דיימון סימפסון. GettyImages
המארחת הובילה כל הערב. קופונן מול סמית' וסימפסון/GettyImages

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 18 (8 מ-9 מהעונשין) ו-7 אסיסטים, ויקטור ראד 11 (1 מ-5 ל-3) ו-6 איבודים, דיימון סימפסון 10 ו-12 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר 7, איתי שגב 7, דווין סמית' 7 ו-8 ריבאונדים, נמרוד לוי 6, סילבן לנדסברג 5. גיא פניני (16 דקות, 0 מ-4 ל-3) וקולטון אייברסון (13 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לברצלונה: אנטה טומיץ' 15, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, פטרי קופונן 14, בראד אולסון 13, אלכסנדר וזנקוב 13, ויקטור קלאבר 7, סטראטוס פרפרוגלו 6, אלכס רנפרו 5, טייריס רייס 3 (1 מ-7 מהשדה). מוסא דיאנה (10 דקות), מרכוס אריקסון (5 דקות) וחואן קרלוס נבארו (4 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully