וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריתת עונה: משחק מקדים על העונה האירופית של הישראליות

חידת המאמנים הזרים, שאלת תרומת הישראלים ודילמת החיזוקים הבאים. משחק מקדים יוצאת לחופשה עד הפלייאוף, לא לפני שהיא מסכמת את העונה האירופית של מכבי תל אביב וירושלים. בונוס: המועמד שאולי כן יכול להצליח ביד אליהו

צילום מסך

הקדנציות האירופיות של הנציגות הישראליות הבכירות - מכבי תל אביב והפועל ירושלים - היו שונות מאוד האחת מהשנייה. בעוד שהצהובים נראו לא טוב כבר מהרגע הראשון באירופה, האדומים עשו את העבודה והגיעו עד למשחק השלישי בחצי גמר היורוקאפ, שם הפסידו לוולנסיה ופספסו הזדמנות להשתתף במעמד הגמר.

מכבי תל אביב פתחה את העונה האירופית עם שני הפסדים - למילאנו ולריאל מדריד, אך לאחר מכן רשמה שני ניצחונות. היא שוב חזרה לסורה עם שני הפסדים אך הנדנדה נמכה, ואז הגיעו שלושה ניצחונות רצופים. אלא שאז היא הפסידה בתשעה מתוך עשרה משחקים רצופים, ונאלצה להיפרד מהיורוליג כבר בשלב מוקדם.

בניגוד לצהובים, האדומים פתחו את העונה האירופית עם שלושה ניצחונות רצופים, ועד לחצי גמר היורוקאפ עברו הרבה עליות ומורדות, אך בסופו של דבר היו רחוקים משחק אחד ממעמד הגמר.

פאנל "משחק מקדים" מנתח את העונות האירופיות של הישראליות הבכירות. וגם מסביר למה הפועל ירושלים היא קבוצה מתחזה. צפו בתכנית.

עוד בנושא

מקל על הפצועים: "נצטרך לנשוך שפתיים". הסכם חדש נחתם מול נייקי
בדיוק כמו מכבי תל אביב: שאראס וטרינקיירי על הכוונת של ברצלונה
גורמים ביורוליג: "לא שוללים הצטרפות הפועל ירושלים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully