וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ פריס סן ז'רמן נעצר בחשד למעורבות בירי בפניו של אדם

אדם שישב ברכבו של אודסון אדואר פגע בעובר אורח באמצעות רובה אוויר. אדואר בן ה-19, שחקן הטורניר ומלך השערים באליפות אירופה לנערים לפני שנתיים, משחק העונה כמושאל בטולוז

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שער סולו מבריק של אדואר נגד נבחרת אוקראינה

החלוץ אודסון אדואר, שמשחק העונה כמושאל מפריס סן ז'רמן לטולוז, נעצר היום (חמישי) בחשד למעורבות בירי בפניו של אדם אחר באמצעות רובה אוויר ב-11 בפברואר השנה.

בדיווחים הראשונים בצרפת נכתב שהמשטרה חושדת שאדם שישב ברכבו של אדואר ירה ופגע בעובר אורח בפניו. החלוץ כבר תושאל על ידי המשטרה, אבל אז סיפר שהוא הלווה את הרכב שלו לאחד ממכריו. עם זאת, מצלמות רחוב תיעדו את אדואר בתוך הרכב דקות לפני תקרית הירי ועל כן הוא נעצר.

אדואר בן ה-19 הצטרף לפריס סן ז'רמן בגיל 13 והעונה הושאל לטולוז, במדיה שותף ב-16 משחקי ליגה וכבש שער אחד. באליפות אירופה עד גיל 17 ב-2015 הוא נבחר לשחקן הטורניר אחרי שכבש 8 שערים ב-5 משחקים, כולל שלושער בגמר נגד גרמניה (1:4). בסך הכול כבש 15 שערים ב-17 משחקים בנבחרת הנערים של צרפת ו-9 שערים ב-22 משחקים בנבחרות הנוער (U18 ו-U19).

לפני שלושה ימים עוד הספיק לשחק 24 דקות במדי נבחרת הנוער של צרפת נגד נבחרת ישראל בטורניר העילית במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19.

שחקן פריס סן ז'רמן, אודסון אדואר. GettyImages
הסתבך. אדואר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully