וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ערן זהבי עוקץ, שחקן סנדרלנד הציל שלושה אנשים מטביעה

חלוץ גוואנגז'ו רכש לאמו מכונית חדשה, יום לאחר הראיון של אביו. דאנקן ווטמור הפך לגיבור במהלך חופשה. ג'מה רוס מארסנל תקפה לאחר שפלירטטו עם בת זוגה, השאלה המביכה במסיבת העיתונאים של שוויינשטייגר והפנדל הגרוע בהיסטוריה

צילום מסך

התמונה המתריסה של ערן זהבי

אביו של ערן זהבי, אילן, דיבר אתמול בראיון ל-"מעריב" על בנו, כפי שעשה מספר פעמים בעבר, וסיפר בין היתר כי מצבו כלל לא מעניין את ערן, שלא נמצא בקשר איתו. יום לאחר הראיון העלה זהבי תמונה של מכונית חדשה לחשבון האינסטגרם שלו, וכתב: "מתנה קטנה לאמא גדולה, תתחדשי, סעי בזהירות, אוהב אותך! (למי שמגיע מגיע)".

מה עשה תומאס טוכל עם הנעליים של אובמיאנג?

מעשה הגבורה של שחקן סנדרלנד

שימו לב לסיפור הזה שמגיע מ-BBC אנגליה: דאנקן ווטמור, שחקנה של סנדרלנד מהפרמיירליג, מתאושש מניתוח לשחזור רצועות הברך ושהה בחודש שעבר בברבדוס, שם הציל שלושה בני אדם מטביעה. ווטמור בן ה-23 היה על סירת דייג שנפגעה על ידי קטמרן ונשברה לחצי. ווטמור מיהר להגיב וחילץ מהמים שלושה נוסעים, רגע לפני שהסירה טבעה. אביו איאן סיפר: "הקטמרן עוצמתי והלהב שלו קרע את הסירה לשניים. הבן שלי עלה לקטמרן ומשך אישה שלא יכול היה לשחות בגלל ניתוח להחלפת ירך וגבר שהוא מעל גיל 80, לפני שעזר לסקיפר של הסירה. הוא השתמש בחולצה שלו כחוסם עורקים לרגלה של האישה שדיממה קשות. רק לאחר מכן הוא קלט מה קרה. כל האורחים ניגשו אליו ואמרו לו שהוא גיבור".

דאנקן ווטמור שחקן סנדרלנד. GettyImages
חילץ שלושה בני אדם מהמים. דאנקן ווטמור/GettyImages

ניימאר והחברה יצאו לחגוג אחרי ה-0:3 המשכנע של ברזיל על פרגוואי במוקדמות המונדיאל

כריסטיאנו רונאלדו מבסוט מהשם החדש של שדה התעופה במדיירה

השאלה המביכה במסיבת העיתונאים של בסטיאן שוויינשטייגר

בסטיאן שוויינשטייגר הוצג כשחקן שיקגו פייר במסיבת עיתונאים, שהפכה לוויראלית בגלל שאלה אחת. במהלך מסיבת העיתונאים, אחד העיתונאים שאל את קשר נבחרת גרמניה לשעבר האם הוא מתכוון להוביל את הקבוצה למונדיאל. שוויינשטייגר, שנראה נבוך מהשאלה, ביקש את עזרתו של הדובר שלצידו, שהסביר בעדינות לאותו עיתונאי שקבוצות לא משחקות בטורניר הגביע העולמי.

הכדורגלנית תקפה את יריבתה לאחר שפלירטטה עם בת זוגה

תגרות ענק שנערכות בפאבים באנגליה הינן דבר שבשגרה. אך כשזה נוגע לנשים, ועוד שחקניות כדורגל מקצועניות, זה כבר סיפור אחר לגמרי. מספר כדורגלניות שבילו בפאב מקומי - מארסנל ומילוול - החליפו מהלומות לאחר שאחת מהן פלירטטה עם בת זוגה של האחרת. הנתקפת הזדקקה לחמישה תפרים והיא הגישה תלונה במשטרה נגד התוקפת, שהועמדה לדין משמעתי.

התוקפת ג'מה רוס

הווידאו המרגש של הפועל באר שבע

גם הפועל באר שבע הצטרפה ליום המעשים הטובים (באיחור, יש לציין). בווידאו שעלה לעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה נראים הבעלים אלונה ברקת, השחקנים והמאמן ברק בכר מדברים בשפת הסימנים בסיטואציות שונות. צפו בווידאו המרגש.

2.5 שניות: אחד השערים המהירים בהיסטוריה נכבש באנגליה

כריס ווד, שחקנה של ביר אלביון מהליגות החובבניות באנגליה, לא חלם גם בחלומות הכי ורודים שלו שבררגע אחד הוא יהפוך לסלב. זה קרה בסוף השבוע האחרון, כשווד כבש את אחד השערים המהירים בהיסטוריה - תוך 2.5 שניות - כשבעט כדור אדיר מבעיטת החצי, שנעצר רק ברשת. השער המהיר בהיסטוריה עדיין שייך לנוואף אל עאבד מערב הסעודית, שכבש אחרי 2 שניות.

השער המהיר בהיסטוריה

360 ופעלולים מרהיבים: צפו - "ביג פוט" בפעולה

דיווח במצרים: "זמאלק פסלה את מועמדותו של לואיס פרננז בגלל שאימן בישראל"

על פי הדיווח, הצרפתי היה אחד המועמדים לאמן את קבוצת הפאר המצרית, אך בעלי הקבוצה החליט להסיר את מועמדותו בעקבות העובדה שאימן בעבר את נבחרת ישראל. בתקשורת המקומית תוהים מדוע החליט בעלי הקבוצה להסיר את מועמדותו, מאחר ועמנואל מאיוקה, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, משחק בקבוצה אליה הגיע בתיווכו של סוכן שחקנים ישראלי.

לואיס פרננדז מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
מועמדותו ירדה. לואיס פרננדז/רויטרס

המתאגרף ניסה להוריד במשקל לפני קרב, ומת

חובבי האגרוף בסקוטלנד התעוררו לבוקר שחור. ג'ורדן קו בן ה-20, מתאגרף מבטיח שהתגורר בתאילנד שם נלחם למחייתו, עשה את מה שהוא עושה לפני כל קרב - נאבק כדי להגיע למשקל הרצוי. אלא שבניגוד לפעמים הקודמות, במהלך ההליך הוא חטף שבץ ומת בבית החולים, כפי שקרה ללא מעט לוחמים ומתאגרפים בעבר שייבשו את עצמם כדי להגיע למשקל הרצוי.

שחקן קריסטל פאלאס בעבר מככב במאסטר שף

סולומון טאייו, כדורגלן ניגרי בן 31 אשר שיחק בעבר בקרדיף (2009-2012), חזר לתודעה של חובבי הכדורגל באנגליה, כשנבחר להופיע בעונה הנוכחית של מאסטר שף הבריטית.

גלישת גלים: הפאשלות הגדולות של 2017

הפנדל הגרוע בהיסטוריה?

כשגולף ובאולינג נפגשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully