וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום נחשף לראשונה מאז האשפוז: "נולדתי מחדש, אני נס מהלך"

שנה וחצי אחרי שאיבד את ההכרה בבית בושת ומצבו הוגדר קריטי, שחקן העבר שהיה בין חיים למוות טוען שנגמל מסמים ואלכוהול: "הקוקאין הרס אותי, בגדתי בקלואי קרדשיאן עם מאות נשים"

רויטרס

הידרדרותו הפיזית והנפשית של למאר אודום העסיקה את ארצות הברית במשך זמן רב, אחרי שבשלהי שנת 2015 הוא נמצא מחוסר הכרה בבית בושת ומצבו הוגדר קריטי. מאז אודום, שנחשב לאחד השחקנים היותר מפוספסים ב-NBA בעשורים האחרונים, ניסה לחזור למסלול ובעיקר השתדל להיגמל מהתמכרותו ההרסנית לסמים ואלכוהול. אבל רק עכשיו, שנה וחצי אחרי המקרה המצער, הוא סוף סוף מדבר עם התקשורת ושופך את ליבו.

לטענת אודום, הוא נגמל לחלוטין מסמים ומאלכוהול ופתח דף חדש בחיים. "אני צלול לגמרי, בלי סמים, ומרגיש נהדר", אמר ל-US Weekly. "אני מבין יותר ויותר מה החשיבות של להישאר בתוך הרגע, אם הייתי על קוקאין עכשיו, כנראה שהיו רצים לי סרטים בראש והייתי בורח עכשיו מהראיון הזה. אבל עכשיו אני שוב אני, אני שוב למאר אודום".

עוד בנושא:

אינספור טרגדיות: סיפור החיים (והקריירה) העצוב של למאר אודום
במאי בשנה שעברה אודום תועד כשהוא חוזר להרגלים הרעים

כדורסלן העבר למאר אודום. AP
חייב לבת שלו את חייו. אודום, לפני שבוע/AP

אודום סיפר שההחלטה להיגמל התקבלה לאחר ששוחח עם בתו והבין שהגיע לנקודת אל חזור. "היא הציבה לי אולטימטום ואמרה לי 'אבא, אם לא תקבל עזרה, לא אדבר איתך יותר'. היא הבינה שההתמכרות שלי הגיעה כבר למצב קיצוני. לקוקאין יש השפעה הרסנית. שנייה אחת אתה בהיי מטורף, מרגיש נפלא, וברגע אחד פתאום זה משתנה ואתה מקלל את עצמך בלי סוף. היה רגע אחד כזה, שזה השפיע עליי לא טוב, ומשם החלטתי לצאת לדרך חדשה. בפעם האחרונה שהלכתי למוסד גמילה, השלמתי את כל התוכנית ונשארתי למשך כל 30 הימים. למדתי על ההתמכרות והבנתי שזו מחלה. הבנתי שהילדים שלי באמת פחדו שלא אהיה כאן יותר. הם אמרו לי 'אבא, אנחנו רוצים אותך כאן איתנו'".

אודום העיד על עצמו ש"נולדתי מחדש" ואמר ש"אני חושב שעצם העובדה שאני חי היום היא נס, אני נס מהלך". כמו כן, הודה שאחת החרטות הגדולות ביותר שלו היא שהסתיר את ההתמכרות לקוקאין במשך שנים, כולל מבת זוגו המתוקשרת קלואי קרדשיאן. "בזמן שהייתי עם קלואי ניהלתי כמה רומנים במקביל ושכבתי עם המון נשים, אולי מאות", אמר. "עצם העובדה שהסתרתי את ההתמכרות גרמה לי לאבד הרבה מאוד. אם הייתי מקבל עזרה קודם לכן, אולי גם הקריירה שלי היתה הולכת לכיוונים אחרים. הסמים פשוט הרגו את כל הרצון והחשק שלי להתאמן ולהיות בכושר. גם החשק המיני שלו דעך לאט לאט. הייתי מת מהלך, והיום אני נס מהלך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
למאר אודום בבית הבושת בנבאדה. dailymail.co.uk, אתר רשמי
ככה אודום נראה אחרי ההתמוטטות בנבאדה/אתר רשמי, dailymail.co.uk

אודום זכה בשתי אליפויות במדי הלייקרס (2009 ו-2010), כש-2013 הייתה עונתו האחרונה, אבל מאז סבל מחיים סוערים וחסרי יציבות, כשבין השאר כיכב בסדרת הריאליטי "הקרדשיאנס", שם היה בן זוגה של קלואי. במהלך השנים הוא ניסה לחזור ל-NBA ואפילו היה חתום לתקופה קצרה בלבוראל קוצ'ה הבאסקית, אבל אז מצבו שוב הידרדר, עד שהתמוטט בבית בושת בנבאדה באוקטובר 2015.

חברו של אודום סיפר בזמנו ששתי נשים שעבדו בבית הבושת מצאו אותו מחוסר הכרה, אחרי שלא ראו אותו מהבוקר. הן נכנסו לחדר ה-VIP שלו ומצאו אותו שוכב על פניו, והחלו לצרוח כשראו אותו לראשונה. כשהפכו אותו, "יצאו לו מהפה דברים נוראים", כדבריו. עוד הוסיף שלקח כמות של כדורי ויאגרה ("לא גדולה") וששתה בקבוק קוניאק, אך לדבריו לא ידע אם השתמש בסמים.

מצבו של אודום התייצב, אבל רופאיו חששו שבעקבות האשפוז הממושך ייגרם לו נזק מוחי כבד. לבסוף כדורסלן העבר יצא ללא פגיעה ממשית, אם כי ההתמכרות לסמים ואלכוהול המשיכה לכרסם במה שנשאר מחייו. למרות זאת, נראה שבתקופה האחרונה הוא מתאושש. הוא נראה בציבור לראשונה במשחק הפרישה של קובי בריאנט מהלייקרס, ומאז שהה תקופה מסוימת שהוגדרה כהצלחה במוסד גמילה.

למאר אודום, קלואי קרדשיאן. רויטרס
"בגדתי בה עם מאות נשים". אודום וקלואי קרדשיאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully