וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה עונה לביקורות של שחקני הסבב: "מתסכל שלא רואים את האמת"

הרוסייה ממשיכה להתכונן לקאמבק אחרי ההשעייה, כשברקע ביקורות על היחס המועדף לו היא זוכה: "כל מי שיצא נגדי לא יודע כמה נלחמתי על האמת שלי. הוכחתי מספיק פעמים שמגיע לי לחזור"

הקאמבק של מריה שראפובה למגרשים הולך ומתקרב. הטניסאית הרוסייה (29) שתחזור לפעילות בטורניר שטוטגרט אחרי שריצתה עונש הרחקה מ-15 חודשים בעקבות שימוש בסמים משפרי ביצועים, ספגה ביקורות רבות מקרב חברותיה לסבב, בעיקר משום שלטענתן קיבלה יחס מועדף ונהנתה מהטבות שקשורות למוניטין שלה מחוץ למגרש. לטורניר שטוטגרט, למשל, היא נכנסה עם כרטיס חופשי שהוענק לה על ידי "פורשה", אחת מנותנות החסות לטורניר, שייצא לדרך ב-24 באפריל.

"כל מי שביקר אותי לא יודע כנראה כמה נלחמתי כדי שהאמת תתגלה", אמרה שראפובה אמש. ברור למי היא מתכוונת, גם אם לא אמרה זאת במפורש: קרוליין ווזניאקי וסימונה האלפ ביקרו את ההחלטה להעניק לה כרטיס חופשי לפני כמה שבועות וטענו ש"יש בכך טעם לפגם", וגם אנדי מארי הצטרף למצעד המבקרים.

"עשיתי כל כך הרבה כדי להוכיח ששום דבר לא היה מכוון, קצת מתסכל שיש כאלה שלא שמים לב לזה", אמרה שראפובה, שסיפרה כי בזמן היעדרותה מהמגרשים התאמנה מדי יום וגם ניצלה את הזמן הפנוי כדי לסיים את כתיבת האוטוביוגרפיה שלה, שאמורה לראות אור בחודש ספטמבר הקרוב. "אני מאושרת שקיבלתי את העבודה שלי בחזרה. במהלך התקופה הזאת למדתי שהחיים בלי טניס יכולים להיות בסדר. חששתי שאחרי כל כך הרבה זמן שהייתי מרוכזת במשחק הזה, לא אסתדר בלעדיו. אבל עכשיו אני מרגישה הרבה יותר רגועה. למדתי כמה אני אוהבת את המשחק הזה".

חופשית ולגמרי לבד: מריה שראפובה סופגת ביקורת על יחס מועדף

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. AP
הקאמבק מתקרב. שראפובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully