וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק כמו מכבי תל אביב: שאראס וטרינקיירי על הכוונת של ברצלונה

הקטלאנים מתכוננים לשידוד מערכות בקיץ וסימנו שניים מהמועמדים העיקריים של הצהובים. טייריס רייס מתוכנן להישאר. דיוויד בלאט: "אני מאושר בדרושאפקה, לא יודע מהיכן צצו השמועות שאעזוב"

one

מכבי תל אביב וברצלונה תפגשנה מחר (חמישי, 22:00, ספורט 5+ לייב) ביורוליג למשחק לפרוטוקול בלבד, בזמן שהקרב האמיתי ביניהן, כך נראה, מתחולל בכלל מחוץ לפרקט. על פי התקשורת הקטלאנית בארסה מתכוננת למהפכה של ממש בצוות המקצועי בקיץ הקרוב, וצפויה להתמודד עם הצהובים על שירותם של שני מאמנים בכירים - שאראס ואנדראה טרינקיירי.

על פי ההערכות, המאמן הנוכחי יורגוס ברצוקאס, שמונה בקיץ האחרון אך לא מונע מהקבוצה לרשום את אחת העונות הגרועות בתולדותיה, יישאר רק אם יזכה באליפות או יצליח להתמודד "בכבוד", על פי "מונדו דפורטיבו", עם ריאל מדריד העוצמתית. לאחרונה ברצלונה מינתה את שחקן העבר נאצ'ו רודריגס למנהל העל של המועדון, והוא רוצה להנחית מאמן בעל אוריינטציה התקפית יותר. שאראס, שעדיין מתלבט אם לעזוב את ז'לגיריס או שמא להישאר לעונת התבשלות נוספת, הוא המועמד העיקרי, אולם גם מאמן באמברג נמצא חזק על הכוונת.

ברצלונה רצתה את שאראס גם בקיץ שעבר, והוא היה המועמד המועדף עליה, אבל העסקה לא יצאה לפועל בגלל חוקי הליגה הספרדית, שמאפשרים למאמן לעבוד במדינה רק אחרי שנתיים שבהן שימש כמאמן ראשי. מכיוון שיאסיקביצ'יוס ישלים בקרוב רק עונה וחצי על הקווים בז'לגיריס קובנה, הוא יוכל לעבוד בבארסה בעונה הבאה רק לצידו של איש מקצוע אחר, ולא יוגדר בעצמו כמאמן הראשי.

למרות שידוד המערכות אליו ברצלונה מתכוננת, מי שאמור להישאר בקבוצה הוא טייריס רייס, עוד שם שהצהובים קיוו להחזיר לשורותיהם בקיץ.

עוד בנושא:

חמישי, 22:00, 5+ לייב: ברצלונה - מכבי תל אביב
עוד מחר: דרושאפקה ובלאט מתארחים אצל באמברג

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
למכבי תל אביב צפוי מאבק לא פשוט. שאראס/GettyImages

עוד מאמן שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב הוא דיוויד בלאט, כמובן, שגם הוא נמצא על פרשת דרכים. דרושאפקה שלו נמצאת על סף הדחה מהיורוליג וגם הסבירות שתשחק במפעל הבכיר בעונה הבאה ולא ביורוקאפ, נראית נמוכה לעת עתה, משום שאין לה כרטיס חופשי. למרות זאת, בלאט הבהיר היום בראיון לתקשורת הטורקית שאין לו כוונה לעזוב. "לא יודע מהיכן צצו השמועות שאעזוב. אני יותר מנרגש לעבוד כאן. זה ארגון מלא באנשים איכותיים ומקצוענים. איכות החיים באיסטנבול טובה, אני מרגיש די נוח גם במובן הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully