וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעורה של בני סכנין נדחה: "מעניין שעל בית"ר הקלו ועלינו לא"

29.3.2017 / 17:42

בית הדין של ההתאחדות השאיר את עונש הרדיוס של הקבוצה מהמגזר על כנו, אך הפחית את הקנס. דובר המועדון: "אי אפשר להילחם באלימות על ידי עידוד אפליה". ז'אורז'יניו ייעדר מול מכבי פ"ת

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט היום (רביעי) שלא לקבל את הערעור של בני סכנין בנוגע לעונש הרדיוס שהוטל עליה עבור המשחק נגד ביתר ירושלים. לפיכך, הקבוצה מהמגזר לא תוכל לארח את הירושלמים בדוחא. המפגש (ב-6 למאי, המחזור השמיני של הפלייאוף העליון) ייערך עם קהל ובסכנין בודקים כעת האם העובדה שהמשחק לא יהיה בסכנין תביא להסרת האיסור על הגעה של קהל היריבה ולכך שקהל של בית"ר אכן יוכל להגיע למשחק. אם כן היא עשויה לארח באיצטדיון בחיפה. אם המשחק יהיה ללא הקהל של בית"ר, סכנין תארח באיצטדיון קטן יותר.

במועדון קיבלו בכעס גדול את ההחלטה. "מעניין שעם בית"ר הקלו אבל עלינו לא מוכנים להקל", אמר גורם בהנהלה, "זה מקומם שלמרות שהמשחק עבר בשקט מופתי עדיין מחליטים להעניש אותנו בחומרה". יש לציין, כי בית הדין הפחית את הקנס שהושת על סכנין לעשרים אלף שקלים.

דובר סכנין מונדר חלאיילה הגיב ואמר: "אטימות לב ורציונל אפפה את החלטת בית הדין העליון היום בהמשיכו לדוש בעקבי קודמו בנושא עונש משחק הרדיוס המוזר וההזוי והתקדימי אשר הוטל על בני סכנין בעקבות השלכת מצית לעבר כר הדשא במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים בדוחא . החלטות תקדימיות מעין אלה הן תמיד מנת חלקה של בני סכנין, אשר מסרבת להיות מסכנה ותמשיך לשקוד על השמעת קולה. רדיוס ממוקד ומסומן נגד קבוצה מזוהה מראש ונחשבת למתחרה על מקום רביעי נחשב לעונש אשר מכיל בתוכו המון שאלות ומעורר תחושות רעות. אי אפשר להילחם באלימות על ידי עידוד אפליה ויצירת קיטוב וזהויות שונות של הקבוצות. כך עשה בית הדין המשמעתי וכך צידד אותו בית הדין העליון. חבל מאוד".

בעניין אחר: עלי עוסמאן, שבקבוצה חוששים שיצטרך ניתוח מה שיגמור עבורו את העונה, לא ישחק מול מכבי פתח תקווה במחזור הקרוב, וכך גם זאורזיניו, שסוחב חמישה כרטיסים צהובים.

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
יחסר לסכנין. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully