וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע התאמנה לראשונה עם סגל מלא, גיא חיימוב יפתח בשבת

29.3.2017 / 17:00

לראשונה מאז הפגרה, כל השחקנים הכשירים עמדו לרשות ברק בכר, שעדיין מתלבט האם לעלות מול מכבי תל אביב עם מערך של שניים או שלושה בלמים. שחקן: "האימונים רגילים אבל ברור שזה משחק מיוחד"

קובי אליהו

לראשונה מאז היציאה לפגרה, התאמנה היום (רביעי) הפועל באר שבע עם כל השחקנים הכשירים לקראת המשחק הגדול מול מכבי תל אביב ביום שבת הקרוב. ג'ון אוגו שחזר אתמול בערב התאמן היום כרגיל וכמוהו גם מיהאי קורהוט, שאתמול ערך רק אימון קל.

למרות הנוכחות המלאה, ברק בכר עדיין לא שוחח עם שחקניו ויעשה זאת מחר או ביום שישי כאשר עד כה גם לא תורגל הרכב ספציפי למפגש הגורלי. למרות זאת, ההערכה היא שההתלבטות של המאמן היא רק בין מערך של שלושה בלמים, שיכלול גם את אובידיו הובאן, או ארבעה שחקני הגנה, כשאז הרומני צפוי לאבד את מקומו בהרכב למהראן ראדי.

בחוד בכר מתלבט בין בן שהר לאליניב ברדה בעוד שגם לגבי הבלמים עדיין אין החלטה סופית באשר למי שישחק לצידו של שיר צדק. בעמדת השוער גיא חיימוב צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

בקרב השחקנים קיימת דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק. "האימונים רגילים אבל ברור שזה משחק מיוחד", אמר שחקן בקבוצה. "במשחק כזה לא צריך מוטיבציה מיוחדת כי כולם יודעים את המשמעויות".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: בכר שוקל לפתוח עם שלושה בלמים, הובאן יירד לספסל?
הפועל באר שבע: אלונה ברקת תמריא לכנס באו"ם כחלק מהמאבק ב-BDS

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא מעט התלבטויות. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully