וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות והמנהלת לא מתכוונות לתת גב לבית"ר ירושלים אם תממש את האיום

29.3.2017 / 16:42

המוסדות המנהלים את הכדורגל קיבלו בהפתעה את הודעת הירושלמים, לפיה יירדו מהדשא. גורם בהתאחדות: "אם לא תעלה למשחק כלל, בית"ר עלולה לרדת ליגה", מהקבוצה נמסר: "הם יישרו קו עם טביב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגות קיבלו בהפתעה את ההודעה הדרמטית שלבית"ר ירושלים הבוקר (רביעי). כזכור, פרסמה הנהלת בית"ר כבר בשעות הבוקר המוקדמות הודעה לפיה בעלי הקבוצה, אלי טביב, החליט כי במידה ויישמעו שירים גזעניים במשחק הקרוב מול מכבי חיפה, שחקני הקבוצה יירדו מכר הדשא באופן מיידי, או לחילופין, אפילו לא יעלו למשחק במידה והשירים יושמעו בעת החימום.

ההתאחדות והמנהלת לא מתכוונות לתת רוח גבית לבית"ר ירושלים במהלך הזה, אפילו אם יודעים בשני המוסדות המנהלים את הכדורגל שצריך לחזק את טביב ובית"ר במלחמה כנגד הגזענות. גורם בהתאחדות אמר היום כי צריך להבחין בין שני מקרים, וכי הירושלמים עצמם חייבים לדעת את כל הנתונים: "יש הבדל עצום בין ירידה מכר הדשא בעת המשחק, ובין אי התייצבות למשחק", הבהיר הגורם, "אם בית"ר תורה לשחקנים לרדת מכר הדשא בעת המשחק בשל שירים גזעניים, העונש שהיא עשויה לספוג על פי תקנון האליפות של ההתאחדות לכדורגל, הוא הפסד טכני של 3:0. אבל, אם בית"ר לא תופיע והמשחק לא יחל, העונש שהיא עלולה לספוג על פי תקנון המשמעת, יהיה הורדת ליגה. בבית"ר צריכים לקחת בחשבון את כל ההשלכות של מעשיהם".

יש לציין, כי בהתאחדות לא רוצים לפתוח בעימות מול בית"ר בטרם התרחש אירוע, כי הם רוצים לייצר הרתעה כלפי האוהדים, וכן כי הם מקבלים בחיוב את העובדה שטביב נלחם במלוא הכוח כנגד התופעות הללו. חשוב עוד להדגיש, כי העונשים הקבועים בשני התקנונים השונים, הינם עונשים מקסימליים ולבית הדין בכל מקרה יהיה מה לומר אם בית"ר אכן תרד מהדשא או לא תופיע למשחק, וזאת בהתאם לנסיבות המקרה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: במקרה של קריאות גזעניות - השחקנים ירדו מכר הדשא

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
המאבק מסתבך. אלי טביב/ברני ארדוב

גורם בבית"ר ירושלים טען לפנות ערב כי בסופו של דבר ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה תיישרנה קו עם אלי טביב ויבינו את המצוקה שלו עד לכדי תמיכה בפעולותיו: "ההתאחדות והמנהלת רוצות במיגור הגזענות בדיוק כמו בית"ר ואך יותר, והן מבינות שצריך לנקוט בצעדים דרמטיים כדי להילחם בנגע הזה. הן תיישרנה קו עם בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully