וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי טוען: "המילים שלי כוונו לאוויר, לא לקוון"

כוכב נבחרת ארגנטינה צוטט בתקשורת בארצו מדבר לראשונה על עונש ההרחקה שספג, זכר לקללות שהטיח בקוון במשחק מול צ'ילה. בתקשורת טוענים שמראדונה עומד מאחורי העונש, בארסה יוצאת להגנתו

רויטרס

עולם הכדורגל הדרום אמריקאי ממשיך לסעור בעקבות הרחקתו של ליאונל מסי מארבעה משחקים, זכר לקללות שהטיח בקוון במהלך הניצחון 0:1 על צ'ילה. הערב (רביעי), בהתייחסות ראשונה לנושא, צוטט הפרעוש בתקשורת הארגנטינאית כאומר: "המילים שלי מעולם לא כוונו אל עבר הקוון, אלא אל עבר האוויר".

מאמן נבחרת ארגנטינה אדגרדו באוסה ביקר את ההחלטה של פיפ"א על ההחלטה להעניש את מסי. ללא מסי ארגנטינה הפסידה הלילה 2:0 בבוליביה, וירדה למקום החמישי בבית הדרום אמריקני במוקדמות המונדיאל בעקבות הניצחונות של קולומביה וצ'ילה.

עוד בנושא
ארגנטינה בלי מסי הפסידה 2:0 בבוליביה, ברזיל ניצחה והעפילה למונדיאל
מסי יחכה – טפלו קודם בכסחנים: סדר העדיפויות המעוות של פיפ"א צריך להשתנות

מאמן נבחרת ארגנטינה אדגרדו באוסה. רויטרס
המצב לא קל. באוסה/רויטרס

ארגנטינה מתכננת לערער על העונש, שפורסם שעות ספורות לפני המשחק של הנבחרת בלה פאס. "כשהחלו להגיע השמועות, החשש החל להיות חזק יותר", אמר באוסה, "זה נראה מוזר מאוד שביום אחד הכל יכול לקרות, ושלא היה לנו זמן להגיש ערעור. לא היה לנו לזמן לתרגל שחקן אחר. עכשיו אנחנו מארגנים את הערעור". באוסה טוען כי "קראנו את הדוח של השופט, אבל מישהו עשה משהו מוזר כדי שזה יופיע שם. מפתיעה בעיקר המהירות שבה התקבלה ההחלטה".

דייגו מראדונה זעם על הטענות לפיהן הוא אחראי על העונש. מראדונה ביקר בחריפות את ההתנהגות של מסי וציין שהוא עלול להיענש בחומרה על הקללות האלה, ובארגנטינה אף טענו שמראדונה רצה שמסי ייענש כדי לפגוע במעמד של ראשי ההתאחדות הנוכחית. מנגד, אחרים טענו שהופצו שמועות על מראדונה כדי לפגוע במראדונה, שתומך במועמד אחר להתאחדות. "אין לי שום קשר לזה, בדיוק להפך", אמר, "הדבר היחיד שאני רוצה זה שארגנטינה תעפיל לגביע העולמי".

גם ברצלונה יצאה בהודעה רשמית נגד העונש של מסי: "המועדון מעוניין להביא את הפתעתו ואת זעמו על ההחלטה של הוועד הפועל של פיפ"א על השעיית ליאונל מסי מארבעה משחקים. המועדון סבור שההחלטה היא לא הוגנת וחסרת פרופורציות. ברצלונה רוצה להביע תמיכתה במסי, שהוא שחקן למופת בכל הנוגע להתנהגות על המגרש ומחוצה לו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנחל די מריה שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
לא פוגעים בלי הקפטן. די מריה/רויטרס

ברזיל חוגגת: טיטה שינה הכל

בינתיים ברזיל הפכה לנבחרת הראשונה שמעפילה למונדיאל אחרי 0:3 מוחץ על פראגוואי בסאו פאולו. המאמן טיטה שמר על מאזן מושלם במוקדמות עם שמונה ניצחונות בשמונה משחקים, והסלסאו נראים נהדר. "אפשר לראות שהאווירה פה השתנתה", אמר מרסלו על המאמן, "וזה נוגע בכל שחקן ושחקן. כולם עובדים קשה, כולם נותנים את החיים שלהם, אנחנו מאושרים שהגיע אלינו אדם ברמתו של פרופסור טיטה. מה שהוא עשה פה, הוא שינה כמעט הכל. הכל בזכותו".

ניימאר בשבעת המשחקים האחרונים שלו בנבחרת עומד על שישה שערים ושישה בישולים. בדיקה העלתה שהשער שלו הלילה היה אחרי דהרה של 64 מטר, שבמהלכה הגיע בשיא למהירות של 34 קמ"ש. ניימאר עומד כעת על 52 שערים בנבחרת (ו-31 בישולים) כשהוא משווה את ההישג של פלה עד גיל 25,, ואם ימשיך בקצב הזה בוודאי יעקוף אותו ככובש המצטיין של הסלסאו. כעת לפניו נמצאים רומאריו (55), רונאלדו (62) ופלה (77).

עדכון ראשון: 11:20

ניימאר חוגג עם נבחרת ברזיל. רויטרס
בשבעת המשחקים האחרונים שלו בנבחרת עומד על שישה שערים ושישה בישולים. ניימאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully