וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אין לי בעיה כשטועים, יש לי בעיה עם שחקנים שלא משקיעים"

29.3.2017 / 6:00

לראשונה העונה, מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה וביקר את עצמו ("טעיתי כשלא שיניתי אחרי 20 דקות") ואת השחקנים ("חששתם לקבל את הכדור") בעקבות התבוסה בטרנר. קינן צפוי לחתום לעונה נוספת

עריכה: מתן חדד

"מה שנעשה במשחק בבאר שבע היה טעות שלי. אחרי 20 דקות, כשראיתי שאנחנו לא מחברים שני פסים, הייתי צריך לומר לכם לרדת אחורה ולשחק הגנתי. שחקנים חששו לקבל את הכדור. אין לי בעיה שטועים, זה חלק מהמשחק, אבל יש לי בעיה עם שחקנים שלא משקיעים. מחויבות ורצון היו במשחק, אבל בניגוד למשחקים אחרים לא הייתה יכולת". כך אמר מאמן מכבי חיפה גיא לוזון לשחקניו באסיפה ראשונה שקיים אחרי המשחק בטרנר.

במועדון סיפרו כי זו הפעם הראשונה שלוזון מטיח ביקורת בעצמו ובשחקנים מאז התמנה למאמן. במהלך האסיפה, לוזון הקרין קטעים מהמשחק והדגים לשחקנים את הטעויות הטקטיות שנעשו בו. "הפקנו הרבה לקחים מהמשחק הזה. אסור שדברים כאלה יקרו מול בית"ר", אמרו בקבוצה לקראת המשחק במוצאי שבת.

"שמח מאוד לחזור, אנחנו רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב ונעשה הכל על מנת לתפוס את אחד הכרטיסים המובילים לאירופה, כל עוד זה אפשרי, זו המטרה", אמר אלירן עטר. "בשבת יש לנו משחק מפתח מול קבוצה מצוינת וחזקה, המשחקים מול בית"ר ירושלים תמיד עם אווירה נהדרת. המפתח לניצחון במשחק זה הקהל, אנחנו צריכים אותו איתנו".

עוד בנושא:
פלוריאן קליין מועמד למכבי חיפה, ציפייה לשיפור אצל ואצק ועזמי
סאן מנחם חזר לאימוני מכבי חיפה, אלירן עטר חולה
מכבי חיפה ומכבי תל אביב שוקלות: מניעת הגעה של אוהדי היריבה למשחקי חוץ
מכבי חיפה תיפגש עם דקל קינן, יחתום לעונה נוספת ואחרונה במועדון?

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון באימון. שלומי גבאי
"הייתי צריך לומר לכם לשחק הגנתי". גיא לוזון/שלומי גבאי

כפי שפרסמנו אתמול, במועדון מחפשים מגן ימני זר לעונה הבאה. פלוריאן קליין, מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה בן ה-30, ששיחק עם נבחרתו ביורו ומסיים חוזה בקבוצה מהליגה הגרמנית השנייה בעוד שלושה חודשים, הוא אחד המועמדים. הוא אמנם לא שיחק מדצמבר בגלל פציעה, אבל עד אז נחשב לשחקן הרכב (13 הופעות, תשע מהן בהרכב) והעובדה שהופיע בסגל הנבחרת ביורו רק מחזקת את מועמדותו.
במועדון ציינו כי ישנם מועמדים נוספים לעמדה הזאת והם בוחנים את כל האפשרויות.

גארי קגלמאכר והולמאר איולפסון ימשיכו וצפויים לשחק יחד כבלמים, אך שאר הזרים עדיין מתנדנדים. קמיל ואצק שלוזון מאמין בו, פיטים עזמי שהגיע בינואר ועדיין לא נכנס לכושר, ואניס אלושי שמציג תנודות ביכולת, עדיין לא משכנעים. מארק ואליינטה צפוי לחזור לספרד. מי שאמור להגיע לתחילת האימונים הוא הקשר הניגרי אובונג אקפאי, שנרכש על ידי שחר והושאל לסלובן ליברץ הצ'כית. פגישה עם דקל קינן תתקיים בקרוב. נציגי הבלם קיבלו מסר כי חיפה מוכנה להציע חוזה לעונה בלבד. מבחינת קינן, העניין תלוי בעיקר בפן הכספי אך הוא מאוד רוצה להישאר במועדון.

פרט לנטע לביא ורועי קהת (חמישה צהובים), לרשות גיא לוזון אמור לעמוד סגל מלא. אלירן עטר שב להתאמן ויניב בריק צפוי לחזור לאימונים מלאים כדי לפתוח לצד ואצק ואלושי. גילי ורמוט ושחקן כנף נוסף, ניקיטה רוקאביציה או עמית זנטי, צפויים להשלים את החלק הקדמי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully