וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "הייתי בהלם מהפיטורים, אף פעם לא חוויתי דבר כזה"

כחודש לאחר שפוטר מלסטר, האיטלקי הודה: "כשאני חושב על זה אני מרגיש הפתעה, אפילו יותר ממרירות". על השיפור של השועלים מאז עזיבתו: "אגיב על זה במשחק שאפרשן עבור 'סקיי ספורט'"

מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. רויטרס
"הדברים האלה קורים". ראניירי/רויטרס

קצת יותר מחודש ימים חלפו מאז פיטוריו המדהימים של קלאודיו ראניירי מלסטר סיטי, לאחר שהוביל אותה לאליפות היסטורית כנגד כל הסיכויים ולשמינית גמר ליגת האלופות. בזמן שחלף מאז, השועלים ניצחו את כל ארבעת משחקיהם בכל המסגרות, התרחקו מהקו האדום בליגה וחלפו על פני סביליה בדרך לרבע גמר הצ'מפיונס. האיטלקי נאם היום (שלישי) בפני אסירים בכלא ברומא.

"כשאני חושב על הפיטורים, הדבר הראשון שעולה לי לראש זה הפתעה, אפילו יותר ממרירות", אמר, "עברתי הרבה בקריירה הארוכה שלי, אבל אף פעם לא חוויתי משהו כזה. הייתי בהלם. למרות הכול, בסופו של דבר, הדברים האלה קורים בכדורגל".

ראניירי נשאל גם על השיפור ביכולתה של לסטר מאז עזיבתו, אך לא היה מעוניין להגיב על כך. "סקיי ספורט הזמינו אותי לפרשן משחק ב-10 לאפריל, והסכמתי. אני לא רוצה לדבר על הדברים הללו עד אז. הכול התחיל באנגליה, ונראה לי נכון להמשיך את הדיבור על כך שם".

ראניירי סיפר גם על תחילת דרכו כמאמן: "היו מגרשים בלי דשא, לפעמים לא היו לנו מים וציוד אימונים. הייתי צריך לעשות הכול בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully