וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הודיעה: גוני יזרעאלי שב לאימונים

28.3.2017 / 16:41

ההשעייה של הישראלי קוצרה משבועיים לשישה ימים וסגנית מוליכת ליגת העל מסרה כי הוא יהיה חלק מהסגל במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. הגורמים השונים בקבוצה ינסו לשים את התקרית מאחור

one

הפועל חולון, סגנית מוליכת ליגת העל בכדורסל, הודיעה היום (שלישי) כי שחקן הקבוצה, גוני יזרעאלי, שהושעה מכל פעילות לאחר המשחק מול מכבי אשדוד בשל תקרית עם המאמן דן שמיר, שב לאימוני הקבוצה.

חולון מסרה כי "לאחר התקרית והעמדתו לוועדת משמעת, פרסם השחקן הודעת התנצלות בה הביע צער על המקרה והיום כאמור הוחלט להחזירו לפעילות והוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב".

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
חוזר לאימונים. יזרעאלי/לירון מולדובן

החזרה של יזרעאלי לסגל אושרה על ידי כל הגורמים בקבוצה והם ינסו לשים את התקריות השונות מאחוריהם ולהמשיך קדימה.

יזרעאלי הושעה לפני שישה ימים (במקור ההשעייה הייתה לשבועיים) לאחר שנכנס למשחק מול אשדוד רק ברבע האחרון, כאשר ההפרש כבר נשק ל-30 נקודות. הוא קלע שלשה, הסתובב בהפגנתיות לעבר הספסל ולאחר דקה קלע שלשה נוספת, שוב הביט לספסל והוסיף תנועה שנראתה כמו יריקה. השחקן עמד בפני ועדת משמעת, שלקחה ממנו את סרט הקפטן, השעתה אותו והטילה עליו קנס כספי.

ללא יזרעאלי, חולון רשמה ביום ראשון את ניצחונה הראשון אי פעם במשחק עונה סדירה על מכבי תל אביב בחוץ, 79:80 דרמטי. היא מחזיקה במאזן 7:17 ונמצאת בשוויון עם הצהובים בפסגת הטבלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully