וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתפטרות החזיקה כמה שעות: רזי פלד החליט לחזור בו

28.3.2017 / 12:42

שעות ספורות לאחר שהודיע על החלטתו לעזוב את התפקיד, יו"ר איגוד ההתעמלות שינה את עמדתו, לאחר מסע שכנועים: "אני באיגוד ועושה למען ענף ההתעמלות", אמר לוואלה! ספורט

נבחרת הג'וניור בהתעמלות אומנותית. איגוד ההתעמלות אומנותית, אתר רשמי
זעזוע באיגוד. נבחרת ההתעמלות/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות אומנותית

תפנית בעלילה. רזי פלד החליט לחזור בו מהתפטרותו מראשות איגוד ההתעמלות. אחרי שהאיגוד כבר הוציא הודעה בצהריים לפיה פלד החליט להתפטר מתפקידו כיושב ראש איגוד ההתעמלות, הוא החליט כעבור שלוש שעות שהוא לא מתפטר, אלא מכנס ישיבה של ההנהלה שלא מן המניין ליום חמישי הקרוב. בסביבתו של פלד סיפרו בשעה האחרונה כי חברי הנהלה מסוימים פנו אליו וביקשו שהוא לא יתפטר. כך או אחרת, אמרו גורמים באיגוד, כל ההתנהלות ביממה האחרונה אינה מוסיפה כבוד לאיגוד. "אני באיגוד ועושה למען ענף ההתעמלות", אמר פלד לוואלה! ספורט.

הבוקר (שלישי) הודיע פלד לגורמים שונים כי הוא החליט להתפטר מתפקידו. כבר אמש בתום ישיבה סוערת של הנהלת איגוד ההתעמלות הודיע פלד לגורמים שונים באיגוד כי הוא מתפטר.

מאמנת התעמלות אירה ויגדורצ'יק באירוע מרכז הפועל. מגד גוזני
ההחלטה האחרונה? ויגדורצ'יק/מגד גוזני

גורמים המעורים בפרטים טענו הבוקר בשיחה עם וואלה! ספורט כי פלד לא הצליח בישיבת הנהלת האיגוד אמש להעביר מספר החלטות, אותן דרש להעביר. חלק מההחלטות אותן רצה פלד הוא מנוי של איש מקצוע לתפקיד באיגוד. כשהיו"ר ראה שהוא לא זוכה לרוח גבית והוא נאלץ להתעסק בפוליטיקה פנימית, הוא החליט להתפטר, אך כאמור, חזר בו.

רק לאחרונה הוביל פלד למנות את אירה ויגדורצ'יק למאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • רזי פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully