וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יום החופש בוטל, קלינגר הקרין תקצירים של צ'לסי

28.3.2017 / 14:31

המאמן תכנן יום חופש, אך כץ ביקש לערוך אסיפה במסעדה ("השחקנים לא מפנימים את המצב"), בה התמקד המאמן בשיטה של אנטוניו קונטה. כץ לוחץ שיוסי דורה יוכרז רשמית כעוזרו

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
ניצחון בקרית שמונה יאיץ את החיפוש אחר מאמן. כץ/אדריאן הרבשטיין

שחקני הפועל חיפה התבשרו באימון אתמול כי מחר הם ייצאו ליום חופש, אותו תכנן המאמן ניר קלינגר, אולם מאוחר יותר החליט הבעלים יואב כץ לבטל את ההחלטה וקבע כי הקבוצה תצא ליום גיבוש ואסיפה במסעדה בחיפה. שחקני הקבוצה הופתעו מהמהלך וחלקן התעדכנו על כך בשעה מאוחרת. "יואב לא אוהב חופשים", אמרו בהפועל חיפה. "הוא ביקש מקלינגר לערוך אסיפה כי הוא מרגיש שהקבוצה עדיין לא מספיק מחוברת. השחקנים הללו לא זקוקים למנוחה, אלא למישהו שיעבוד איתם כדי שיבינו שהקבוצה נמצאת בסיטואציה שבה היא יכולה לרדת ליגה". בניגוד לדעה של ההנהלה והצוות המקצועי, השחקנים חושבים שהקבוצה תבטיח את הישארותה בשני המחזורים הקרובים.

במהלך האסיפה שערך קלינגר, הקרין המאמן תקצירים של צ'לסי. קלינגר הסביר על השיטה של אנטוניו קונטה והתמקד בעמידה הטקטית של שחקני ההגנה. "קשה מאוד ללמוד מזה משהו, אבל אם נצליח לקחת משהו קטן מהאסיפה הזאת, הרווחנו", אמרו שחקנים בסיום. בסיום אכלו השחקנים ארוחת צהריים משותפת.

במועדון בודקים אפשרות לפיה יוסי דורה יהיה מוגדר בכל זאת כעוזר מאמן, זאת לאחר שאתמול התברר להם כי הדבר אינו אפשרי מסיבות ביורוקרטיות. דורה נאלץ לשבת מחוץ לאימון, אך כץ מתעקש שהוא יהיה חלק פעיל בצוות המקצועי שלו ורוצה שימשיך כעזור גם בעונה הבאה. מלבד אריק בנאדו, גם עמיר תורג'מן וליאור זדה נמצאים ברשימות של כץ. הבעלים שוקל למנות מאמן צעיר ומאמין כי השילוב בין מאמן כמו תורג'מן לקלינגר יצליח. יחד עם זאת, אם קלינגר לא ישאיר את הקבוצה במחזורים הקרובים בליגה, והקבוצה תגיע לשני מחזורי ההכרעה כשהיא עדיין לא הבטיחה את הישארותה, גם הוא עשוי לעזוב.

בשבת תתארח הקבוצה בקרית שמונה וניצחון יגרום לכץ ולדורון אוסידון להגביר את המאמצים בנוגע למינוי המאמן הבא.

(עדכון ראשון: 10:29)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהנים יחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully