וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "גרנאדה יושבים ומחכים לטלפון מישראל לגבי עומר אצילי"

בספרד בטוחים כי הקשר, שממעט לשחק אצל אלקרס, לא נכלל בתוכניות של גנאדה לקראת העונה הבאה: "ברור שלעומת שאר השחקנים, אצילי לא יישאר בסגל". קרספו צפוי להתמנות למנהל המקצועי

one

בזמן שהיא נאבקת בתחתית הליגה הספרדית, בגרנאדה כבר חושבים על העתיד. לפי הדיווחים היום (שלישי) בספרד הרנאן קרספו, חלוץ העבר המעוטר, הוא המועמד המוביל של הקבוצה לתפקיד המנהל המקצועי. הארגנטינאי הנהדר בן ה-41 פתח במגעים עם ראשי גרנאדה והוא עשוי לתפוס את תפקידו של חאבייר טוראלבו המכונה פירו. מסע הרכש הכושל של האחרון והמינוי המפוקפק של פאקו חמס גרמו לראשי המועדון לדרוש בשינוי מיידי.

עוד בנושא:

עוד מעט הקיץ: עומר אצילי וגרנאדה ממתינים לסיום השידוך הכושל

עומר אצילי באימון גרנאדה. מתוך חשבון האינסטגרם של עומר אצילי, צילום מסך
מחכים להצעות. אצילי/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של עומר אצילי

בראיון לתקשורת הספרדית סיפר קרספו: "היו לי מספר שיחות נהדרות עם בעלי גרנאדה ושנינו אוהבים את הרעיון של שיתוף פעולה בינינו. אני רוצה להתקדם בתפקיד המנהל המקצועי ובטוח שנוכל להפוך את גרנאדה לכוח מוביל. זו התשוקה שלי".

אולם, התוכניות העתידיות של המדורגת 19 ב'לה ליגה' אינן מסתיימות במנהל המקצועי, שידרוש שינוי מאסיבי בסגל לקראת העונה הבאה. בגרנאדה מעוניינים לסיים במהרה את ההתקשרות עם עומר אצילי. הקשר, שעזב את בית"ר ירושלים תמורת 750 אלף דולר על פי פסק הבוררות, לא נמצא בתוכניות לקראת העונה הבאה.

בתקשורת המקומית טענו: "בגרנאדה יושבים ורק מחכים לטלפון מקבוצה בישראל לגבי אצילי, שלא כבש ובישל במדי הקבוצה העונה. בחודשים האחרונים מעמדו של הקשר רק מתדרדר והוא לא נכלל בסגל של לוקאס אלקרס חרף הפציעות הרבות. התחלופה הרבה בסגל של גרנאדה לא תרמה למעמדו של אצילי והעיתונאים שמסקרים את הקבוצה טענו: "ראשי המועדון מוכנים לנהל משא ומתן לגבי אצילי, לעומת שאר השחקנים לגביהם מתקשים לגבש החלטות בעקבות מצבה של הקבוצה - ברור שהוא ללא יישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully