וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו יתווך בין ריאל מדריד לקיליאן אמבפה

הבלאנקוס נחושים לצרף את היהלום של מונאקו ובאנגליה טוענים כי הכוכב, שנחשב ליקירו של הצרפתי, יתערב במו"מ. בריאל חוששים ממחטף של מנצ'סטר יונייטד, שמוכנה לוותר על מרסיאל תמורתו

one

הנסיקה המטאורית של קיליאן אמבפה הפכה אותו ליעד הבכיר של ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד לקראת העונה הבאה. אחרי שהתכשיט ממונאקו ערך את הופעת הבכורה במדי נבחרת צרפת מול לוקסמברג, מחירו רק מאמיר. בקבוצה מהנסיכות עדיין לא מוכנים לפתוח במשא ומתן לגבי אמבפה, אך היום (שלישי) מדווחים באנגליה כי אלופת אירופה מתכננת מהלך שיבטיח לה עדיפות לגבי אמבפה.

עוד בנושא:

בעקבות תקיפת הקוון: מסי עלול לספוג השעייה ממושכת מהנבחרת

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
ממעריץ לבן זוג בהתקפה? אמבפה/רויטרס

על פי הדיווח, פלורטינו פרס העביר פנייה לכריסטיאנו רונאלדו לפיה הוא יהפוך לשגריר של הבלאנקוס מול הצרפתי בן ה-18. הפורטוגלי נחשב לאליל של אמבפה והתמונה המפורסמת של חדרו של הצעיר עמוס בתמונות של רונאלדו בשילוב עם הקשר שנוצר עם ריאל לפני שנתיים, העניקו תקווה לפרס לגבי הקרב מול ברצלונה ויונייטד.

בצרפת מאמינים כי מונאקו תפתח במסע שכנועים כדי לשמור את אמבפה, שכבש 19 שערים ב-32 הופעות בליגה הצרפתית, לקראת העונה הבאה בעיקר בשל הביקוש הגובר של כוכביה הגדולים כמו ברנרדו סילבה שזוכה למעקב צמוד השדים האדומים ואף שמו הוזכר כאחד השמות שליאונל מסי רוצה בברצלונה. לעומת זאת, ז'וזה מוריניו מעוניין לממן את המכירה של אנתוני מרסיאל כדי לצרף את הצעיר ואף מוכנים לכלול את בן ה-22 בעסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
יצטרף למסע השכנועים. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully