וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב חוששים: תמיר בלאט ינצל את אופציית היציאה בקיץ?

28.3.2017 / 8:02

הרכז יכול לעזוב תמורת פיצוי נמוך יחסית ועשוי לממש את האפשרות אם יחול פיחות במעמדו. למרות הניצחון: תקרית בין האוהדים לריצ'רד האוול, מארק ליונס טוען ש"הפציעות עיכבו אותנו"

one

הפועל תל אביב חזרה למסלול הניצחונות אמש (שני) כשגברה 83:99 על מכבי קרית גת בדרייב אין. הקבוצה של רמי הדר הציגה כדורסל טוב לפרקים מול האחרונה בטבלה, שנמצאת קרוב מאוד לירידה לליגה הלאומית, אך בסיום הרבע השני נעצרה וראתה איך קרית גת מתקרבת, למורת רוחו של הקהל האדום. מארק ליונס הוביל את קלעי האדומים עם 29 נקודות, כשגם רביב לימונד (18 נקודות, שיא עונתי) ותומר גינת (17 נקודות ו-8 ריבאונדים) רשמו משחק טוב מאוד.

"זה יהיה קשה, יש לנו הרבה שחקנים פצועים, כולם מנסים לחזור, דרל היה פצוע לתקופה ארוכה, הוא מנסה לחזור מזה, אני פצוע, תומר פצוע, יש לנו הרבה פציעות, צריכים שאם יש פצועים, השחקן הבא ייכנס וייתן את הכל", סיכם ליונס את המשחק ואת הניסיון של הקבוצה להציג יציבות לאורך המשחק, והתייחס ליכולת הלא משכנעת של ריצ'רד האוול לאחרונה ולסיכויי הפלייאוף של הקבוצה, "ריצ'רד הוא אחד השחקנים שכשהוא משחק טוב אז הקבוצה נראית טוב, הוא מביא את אותה הגישה לכל אימון, הוא אחד העובדים הכי קשים, לפעמים הוא עובד יותר מדי קשה. הפסדנו רק שני משחקים מאז שאני פה שהיינו צריכים לנצח, הסיכוי שלנו להכנס לפלייאוף? עם השחקנים שיש לנו בקבוצה זאת לא אמורה להיות שאלה, הפציעות עיכבו אותנו, ננצח את המשחקים שלנו בבית, ואז נצטרך לקחת משחקים בחוץ בשביל לעשות את הפלייאוף".

עוד בנושא:
חזרו למסלול: הפועל תל אביב הביסה 83:99 את קרית גת
רמי הדר עדיין לא רגוע: "יש לנו בעיה של חוסר יציבות"

תמיר בלאט שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תלוי במספר הזרים? בלאט/ברני ארדוב

מי שעוד הציג משחק טוב הוא הגארד תמיר בלאט שקלע 14 נקודות והוסיף 7 אסיסטים. בלאט יכול היה לשבור את שיא הקריירה שלו, שעומד על 15 נקודות, אך לא קלע ולו נקודה מאז אמצע הרבע השלישי. לוואלה! ספורט נודע כי למרות העובדה שבבשבועות האחרונים חוזר בלאט ליכולתו הטובה, ייתכן מאוד כי בעונה הבאה לא ילבש את מדי הפועל תל אביב. לבלאט, שחתם בקיץ 2014 על חוזה לארבע שנים, יש סעיף יציאה מהקבוצה בקיץ הקרוב תמורת פיצוי כספי נמוך יחסית, ובהפועל הודו בימים האחרונים כי לא יופתעו אם יבחר להשתמש בה.

בלאט (20, 1.80) הוא הגארד השלישי ברוטציה של האדומים אחרי רביב לימונד ומארק ליונס, לאחר שבשלבים ארוכים מאוד של העונה היה שחקן חמישייה בשל פציעתו של לימונד. עד כה העונה הוא זוכה ל-27 דקות משחק בממוצע ומשיב עם 7.2 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, כשהוא מדורג שלישי בכל ליגת העל בקטגוריה זו, ובמקום ה-16 עם 40 אחוזים לשלוש. בהפועל אין החלטה לגבי הקונספציה עמה ילכו בעונה הבאה, וייתכן כי יובאו שני גארדים זרים, מה שיוריד את דקות המשחק של בלאט. ההערכות הן כי בלאט לא יהיה מעוניין להישאר אם מעמדו ייפגע ויחפש קבוצה שתיתן לו להיות הגארד הישראלי המוביל.

למרות הניצחון אמש, אוהדי הקבוצה לא שכחו את התבוסה בדרבי התל אביבי בשבוע שעבר. עוד לפני המשחק החל מספר מצומצם של אוהדים לצעוק לעבר השחקנים בעקבות יכולתם ביד אליהו, כשעל פי טענת חלק מהאוהדים ריצ'רד האוול ענה לעברם בצורה מזלזלת. בסיום המשחק, בעוד שחקני הקבוצה מודים לקהל, בחר הגוש המעודד של הפועל לפתוח בשירת "הדרבי הוא מעל הכל". בקבוצה היו נרגשים מאוד אמש מהטקס שנערך לזכרו של מנהל הקבוצה לשעבר אורי שלף שהלך לעולמו לפני שנתיים, במהלכו נקרא יציע 4 "יציע אורי שלף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully