וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין: "הגזמתי, זה לא היה צריך לקרות, זה קרה מתסכול"

27.3.2017 / 23:14

מאמן מכבי קרית גת הסביר את ההתפרצות שלו, ולא מתכוון לוותר: "זאת לא סיטואציה קלה לאף אחד, כל משחק אבוא ואכין את הקבוצה הכי טוב שאפשר". הדר: "יש לנו בעיות של חוסר יציבות"

one

הפועל תל אביב התאוששה הערב (שני) מהתבוסה בדרבי עם ניצחון על נועלת הטבלה מכבי קרית גת, ותנסה להמשיך במומנטום כדי להתברג בסופו של דבר באחד המקומות המובילים לפלייאוף. האירוע שייזכר מהמשחק הוא ההתפרצות של אלעד חסין, שהורחק לקראת סיום הרבע השלישי.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 83:99 את מכבי קרית גת

"לחלוטין מוגזם", אמר בסיום חסין על התקרית שהובילה להרחקתו, "לא היה צריך לקרות, השריקה לא הייתה נכונה אבל ההתנהלות שלי הייתה לא טובה, זה בא מתסכול. גם מכמה שריקות בחצי הראשון, אבל בעיקר מדברים שאנחנו לא מצליחים לבצע, זה לא משחק ראשון שזאת לא אותה הקבוצה, אנחנו עושים כל מה שאנחנו צריכים לפני המשחק, וידאו, הכנה טקטית, באים עם התאמות, מהלכים בהתקפה, אבל זה מספיק לחצי אחד בלבד. משום מה ברבע השלישי מקבלים בעיטות לראש ולמוח, כנראה שזאת הייתה הסיבה העיקרית. יש לנו לא מעט בעיות שקשה לתרגל התקפה נגד אזורית כשמתאמנים ארבע נגד ארבע".

על האכפתיות של הזרים: "לפעמים התחושה, ואני לא המאמן היחידי שחושב ככה לדעתי, שהמאמנים רוצים יותר מהשחקנים, וזה לא צריך להיות ככה. זאת לא סיטואציה קלה לאף אחד. התפקיד שלנו המאמנים זה להיות מעל הסיטואציה, אני משתדל לא להסתכל רחוק מדי אלא לתת את ההופעה הכי טובה בכל משחק. לפעמים זה מצליח ולפעמים זה לא. יש פה עניין מנטאלי שאין לי ספק שבא לידי ביטוי תוך כדי המשחק, אחרי שמקבלים סל מורידים את הראש, אבל אנחנו מראים וידאו, מתרגלים את זה באימון, ובסופו של דבר יש דברים שקשה לשנות ויכול להיות שהסיטואציה היא מכבידה ומקשה על שחקנים להיות מעליה. אני לא מתכוון לוותר, כל משחק אבוא ואכין את הקבוצה הכי טוב שאפשר. אמרתי לשחקנים שפה הם נבחנים, לבוא ולשחק 40 דקות הכי חזק שאפשר, כי זה האחריות שלהם כלפי הקריירה שלהם וכלפי מי שמעסיק אותם".

אלעד חסין מאמן מכבי קרית גת (שמאל) עם קרטיס קלי. ברני ארדוב
מתוסכל. חסין/ברני ארדוב

רמי הדר: "היה לנו איזה רפיון הגנתי לקראת סוף החצי הראשון, פתרנו אותו עם האזורית ברבע השלישי והכרענו את המשחק. יש לנו בעיות של חוסר יציבות, שמח שניצחנו היום. אנחנו קבוצה, לא רוצה להתייחס באופן בודד לשחקנים, מארק שיחק היום טוב, הוא משחק כבר חודש פצוע, צריך לכבד אותו על זה.

"קשה לעשות כרגע, אנחנו חסרים מאוד ולא מצליחים לסגור עשרה שחקנים באימון, בחלק גדול מהאימונים מתאמנים שחקני נוער, גם בתחום הזה של ההגנה היו לנו עליות וירידות, אני מקווה שכשיחזרו כל הפצועים נוכל לתקן גם שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully