וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה התקבלה: הריידרס עוזבים את אוקלנד ועוברים ללאס וגאס

27.3.2017 / 22:14

22 שנים אחרי שחזרו מלוס אנג'לס, הריידרס קיבלו את אישור בעלי הקבוצות בליגה (ברוב של 1:31) וייפרדו מהחור השחור לטובת עיר החטאים, ככל הנראה החל מעונת 2019

דרק קאר אוקלנד ריידרס. AP
רגשות מעורבים. קאר/AP

ה-NFL ממשיכה להתעצב מחדש: בתום הצבעה שנערכה בין בעלי כל 32 קבוצות הליגה, נקבע ברוב מכריע של 31 מול 1 כי הריידרס יעזבו את אוקלנד ויעברו, ככל הנראה החל מעונת 2019, ללאס וגאס. הבעלים מארק דייויס אמר כי הוא מתכנן להישאר באוקלנד בשתי העונות הקרובות.

המעבר של הקבוצה מגיע אחרי שנה (וקצת) סוערים בליגה, במהלכם הראמס עזבו את סנט לואיס לטובת לוס אנג'לס בפגרה החולפת והצ'ארג'רס נפרדו מסן דייגו ועברו אף הם לעיר המלאכים, לקראת העונה הקרובה.

ההצבעה בנושא הריידרס נערכה כאמור בין בעלי קבוצות הליגה, כאשר רק מיאמי דולפינס התנגדה למעבר. הריידרס צפויים להקים בלאס וגאס אצטדיון שיכלול גג ו-65 אלף מושבים, בעלות של 1.9 מיליארד דולר. את האצטדיון, שעתיד להיפתח ב-2020, במקרה הטוב, הם אמורים לחלוק עם UNLV, האוניברסיטה הגדולה של וגאס. מי שיוביל את הפרויקט הזה יהיה המיליארדר היהודי, שלדון אדלסון.

"אבי תמיד אמר שהגדולה של הריידרס נמצאת בעתיד", אמר מארק דייויס, בנו של אל, הבעלים המיתולוגי של הקבוצה, "ההזדמנות לבנות אצטדיון ברמה הגבוהה בעולם, בבירת הבידור של העולם, הוא צעד גדול קדימה, לעבר הגדולה הזו. אני מודה לקומישינר, לליגה ולשותפים שלי, בעלי 31 הקבוצות האחרות".

המעבר הקרוב יהיה השלישי בהיסטוריה של הריידרס, שב-1982 כבר עזבו את אוקלנד לטובת לוס אנג'לס, אך שבו על עקבותיהם ב-1995.

הקוורטרבק דרק קאר הגיב ברגשות מעורבים להחלטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully