וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סאן מנחם חזר לאימונים, אלירן עטר חולה

27.3.2017 / 20:22

לראשונה מאז הטראומה באצטדיון טרנר, מגן מכבי חיפה חזר לפעילות עם הקבוצה. החלוץ קיבל מנוחה ואמור לפתוח מול בית"ר ירושלים, דמארי צפוי לחזור לסגל. לוזון מקווה שאלושי יהיה כשיר

עריכה: מתן חדד

מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, חזר היום (שני) להתאמן עם הקבוצה לראשונה מאז הטראומה שעבר בטרנר, במסגרתה פונה לבית החולים סורוקה לאחר שאיבד את הכרתו. במכבי חיפה מדווחים כי חל שיפור ניכר במצבו והוא הורשה להתאמן לאחר אישור מהצוות הרפואי. לוזון מקווה שאניס אלושי, שהתאמן היום, יהיה כשיר בשל היעדרותם של רועי קהת ונטע לביא. קמיל ואצק צפוי לפתוח בכל מקרה, כשגם יניב בריק אמור להמשיך ב-11.

עוד בנושא:

רון קופמן: "איל ברקוביץ', אתה פסולת שצמא לאהבה ותשומת לב, אני מתעב אותך"
שחקנים במכבי תל אביב לקראת משחק העונה: "כיף לשחק בטרנר"
מכבי חיפה ומכבי תל אביב שוקלות: מניעת הגעה של אוהדי היריבה למשחקי חוץ

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. טל לוי
חזר לעניינים. סאן מנחם/טל לוי

אלירן עטר לא התאמן היום לאחר שסבל מחום, אבל גיא לוזון בונה על החלוץ והוא צפוי לפתוח בהרכב. "אלירן חזר לעצמו, הפציעה מאחוריו", אמרו בחיפה. המאמן גיא לוזון ביקש מעטר לתרגל יותר בעיטות מול השער על מנת לשפר את הריכוז. גם עומר דמארי, פיטים עזמי ואיסמעיל ריאן התאמנו.

במועדון מצפים מואצק ועזמי להראות שיפור ניכר ביכולת שלהם לקראת סיום העונה. השניים נמצאים בסימן שאלה גדול לקראת העונה הבאה. כזכור, בשלב זה גארי קגלמאכר והולמאר אייולפסון הם היחידים שאמורים להישאר בוודאות בעונה הבאה, לפחות מבחינת לוזון שרוצה אותם. המאמן רוצה להביא גם מגן שמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully