וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי תל אביב לקראת משחק העונה: "כיף לשחק בטרנר"

27.3.2017 / 20:06

הצהובים לא חוששים מהמבצר של הפועל באר שבע: "הרבה יותר כיף לשחק בטרנר הגועש מאשר במגרשי חוץ בלי אוהדים, יש לנו שחקנים ותיקים וזה לא יהווה תירוץ". מי יפתח במקום איתן טיבי?

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני מכבי תל אביב יפתחו בהכנות למשחק העונה רק מחר (שלישי) אחר הצהריים. המאמן ליטו וידיגאל איפשר לשחקנים מנוחה מתום האימון ביום שישי שתסתיים רק מחר. בנוסף, זכו השחקנים לשני ימי חופש גם בשבוע שעבר, כך שאיש מביניהם לא יכול להתלונן כעת על עייפות. "למרות שחלק נכבד מהקבוצה היה במשימות לאומיות, כולם אגרו כוחות מחודשים לקראת שני משחקי העונה שמצפים לנו בשבת בבאר שבע וברביעי הבא נגד בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה", אמרו היום שחקנים בקבוצה.

הר הגעש שמצפה לשחקני מכבי תל אביב בבאר שבע לא גורם לפיק ברכיים, כך לפחות לפי מספר שחקנים בקבוצה שדווקא אוהבים את טרנר. "כיף לשחק בטרנר", הפתיעו היום השחקנים. "צריך להפריד בין הפועל באר שבע כקבוצה ביתית חזקה לבין העובדה שזה ממש כיף לשחק באווירה שיש במגרש הזה. הרבה יותר כיף לשחק בטרנר הגועש מאשר במגרשי חוץ בלי אוהדים. גם הקהל שלנו יודע להגיע ולתת את הצבע שלו, כך שעבור שחקן לעלות לשחק באצטדיון כזה ובאווירה כזו זו חוויה ובטח לא משהו מפחיד שעשוי לשתק אותך. אסור גם לשכוח שיש כאן שחקנים עם כל כך הרבה ניסיון שעברו מגרשים קשים עם קהלים חמים, כך שזה לא משהו שיהווה תירוץ".

עוד בנושא

מכבי חיפה ומכבי תל אביב שוקלות: מניעת הגעה של אוהדי היריבה למשחקי חוץ
הפועל באר שבע: ברק בכר יבצע שירות מילואים

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. לירון מולדובן
בלם או מגן שמאלי? שרן ייני/לירון מולדובן

במכבי תל אביב לא רוצים להתעסק יותר מדי בפציעה של איתן טיבי. "איתן לא ישחק וזו עובדה מוגמרת", אמר הערב אחד השחקנים. "אם נדוש בזה ונבכה על זה שהוא לא יכול לשחק, זה יעשה לנו רע. ברוך השם יש הרבה אפשרויות למאמן".

וידיגאל יצטרך להכריע בין הסטתו של שרן ייני לעמדת הבלם וכניסתו של אבי ריקן לעמדת המגן השמאלי לבין הכנסתו להרכב של ייגור פיליפנקה והשארתו של ייני בתפקיד המגן השמאלי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully