וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואי ואן חאל עשוי לשוב לקדנציה שלישית בנבחרת הולנד

המאמן בן ה-65, שעזב הקיץ את מנצ'סטר יונייטד, הוזכר כאחד המועמדים להציל את האורנג'. המנהל המקצועי של ההתאחדות הפתיע: "לא פוסל מינוי של מאמן זר", גם דה בור וקומאן מועמדים

AP

רק בקיץ האחרון היה נדמה שקריירת האימון של לואי ואן חאל הגיעה לסיומה. ההולנדי הוותיק פינה את התפקיד במנצ'סטר יונייטד לז'וזה מוריניו, אך עדיין לא הודיע רשמית על פרישה והותיר ערפל סביב המשך דרכו. מאז סיום דרכו בממלכה שמו נקשר עם נבחרת בלגיה, אך הכישלון של הולנד וסיום דרכו של דני בלינד עשויה לסלול את דרכו של ואן חאל לאורנג', כך מדווחים היום (שני) בתקשורת המקומית.

עוד בנושא:

רשמית: דני בלינד פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת הולנד
הימור עיוור: החלטה הזויה של דני בלינד מסכנת את בלם העתיד של הולנד
אריאן רובן אחרי עוד הפסד של נבחרת הולנד: "זה סיוט"

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בדרך לקאמבק? ואן חאל/GettyImages

בהתאחדות זוכרים היטב את הקדנציה המוצלחת של ואן חאל בנבחרת, אז נעצר רק בגמר 2014 מול נבחרת ספרד. בלינד, ששימש כעוזרו של המאמן בן ה-65, היה אחראי לפיאסקו ביורו 2016 וכעת, נדמה כי בהתאחדות מתכננים לדרוש מהמאמן לשוב לקווים כדי לקבל שליטה מוחלטת על הנעשה בהתאחדות. בתסריט שכזה, ואן חאל ישוב לנבחרת לקדנציה שלישית.

ז'אן פול דוסו המנהל המקצועי של ההתאחדות ההולנדית סיפר מוקדם יותר בראיון ל'טלחרף' המקומי: "אנחנו מחפשים מומחה שידע להוציא אותנו מהבוץ. אני מקווה שנגיע להבנות עם מאמן חדש בהקדם, אבל אני רוצה לקחת את ההחלטה הנכונה ולכן נזדקק לזמן. יש מאמנים שאנחנו רוצים, אבל חלקם חתומים בחוזים שאותם יהיה לנו קשה להפר".

הפרשנים בטוחים כי הדברים של דוסו מתייחסים לחוזהו של רונלד קומאן באברטון כאשר גם שמו של פרנק דה בור, שעזב את אייאקס ופוטר מאינטר העונה, עשוי לרשת את בלינד. ההפתעה הגדולה הגיע מצדו של פול דוסו כאשר הוא סיפר: "יש לנו רשימה מסודרת ונעשה פניות למאמנים, אני לא פוסל אפשרות לפיה מאמן זר יגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן אברטון רונאלד קומאן. GettyImages
חוזה בעייתי. קומאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully