וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "לעבוד בברצלונה? בכדורגל אי אפשר לדעת מה צופן העתיד"

הסגל הנצחי של ריאל מדריד הפתיע: "במקום לכעוס על ברצלונה, בריאל צריכים ללמוד מה הם עושים טוב יותר". פרננדס לקראת הקיץ: "וראטי ודיבאלה נהדרים, במקרים שלהם זה לא תמיד קשור לכסף"

רויטרס

כשנה מאז שהודיע על פרישה, ראול גונסאלס בחר לשבור שתיקה ארוכה היום (שני) בראיון מפתיע ל'ספורט' הקטלוני. הסמל הגדול ביותר של ריאל מדריד הפתיע: "לא החלטתי מה יקרה בעתיד שלי. תחום האימון הוא דבר מעניין, גם ניהול מקצועי הוא משהו מסקרן. כולם יודעים שריאל היא הבית שלי, אבל לעבוד בברצלונה הוא לא משהו שאני פוסל על הסף. בכדורגל אי אפשר לדעת מה צופן העתיד".

עוד בנושא:

מאחורי המספרים של כריסטיאנו רונאלדו בנבחרת פורטוגל
תיירי הנרי יחליף את ארסן ונגר? "שמעתי על הדיווחים האלו"

שחקן ריאל מדריד בשנת 2000, ראול. GettyImages
מוכן להגיע. ראול/GettyImages

הספרדי המופלא הוסיף: "אי אפשר להטיל ספק בנאמנות שלי לריאל, אבל אני צריך לחשוב על העתיד שלי בכדורגל. חבל שבמדריד בוחרים לנגח ולכעוס על בארסה במקום לנסות להבין מה הם עושים נכון יותר, כי אין ספק שהם עושים דברים נכון יותר - זה בא לידי ביטוי בתוצאות".

על הסוגיה הבוערת אודות מחליפו של לואיס אנריקה אמר: "אני מבין את לוצ'ו, קשה למאמנים האלה להישאר במועדון לאורך זמן. זה מתיש, לואיס אנריקה עשה עבודה מצוינת ואני מבין אותו בצורה מובהקת לגבי הרצון לנוח". לסיכום אמר ראול: "המחלוקת בין ג'רארד פיקה וסרחיו ראמוס משעשעת אותי, אני לא מסוגל להשוות בין ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הפעם בפריס יסכימו לפתוח במשא ומתן? וראטי/רויטרס

בינתיים, המנהל המקצועי של ברצלונה רוברטו פרננדס העניק ראיון לתקשורת בו סיפר על המטרות של האלופה לקראת הקיץ: "אנחנו תמיד פתוחים לחזק את הסגל וזה משהו שקשה לעשות כי יש לנו סגל מפואר. למרקו וראטי ופאולו דיבאלה יש חוזים ארוכי טווח, אותם יהיה לנו קשה לשבור. פאריס סן ז'רמן לא תסכים להתגמש לגבי וראטי, אבל במקרים האלה אנחנו יודעים שזה לא תמיד קשור לכסף. כולם זוכרים מה קרה לנו עם טיאגו סילבה, הם אפילו לא הסכימו לשבת למשא ומתן. אני לא אוהב לדבר על מה חסר לסגל בברצלונה, כי יש לנו איכויות בכל עמדה. הקיץ הקרוב יהיה מעניין, נגבש החלטות ונראה מה אפשר לשפר".

שמו של האיטלקי עלה מאז ההעפלה של ברצלונה לרבע גמר ליגת האלופות, סוכנו של וראטי סיפר בשבועות האחרונים כי הקשר מעוניין לזכות בליגת האלופות בשנים הקרובות והוא לוותר אחרי עוד כישלון של האלופה הצרפתית באירופה. לעומתו, דיבאלה צפוי להאריך את חוזהו ביובנטוס בשבועות האחרונים חרף ההתעיינות מצד ברצלונה וריאל.

בגזרת המאמן, אביו של קרלוס אנסואה העניק ראיון לרדיו בברצלונה בו סיפר: "הבן שלי יהיה מאושר לאמן בעונה הבאה". לעומתו, אוסביו סקריסטאן שמאמן את ריאל סוסיאדד וחתם על הארכת חוזה לאחרונה גרס: "אם ברצלונה תפנה בקיץ, אסרב בנימוס". שם נוסף שניסה לקדם את המועמדות שלו לקראת העונה הבאה הוא רוברטו מאנצ'יני, שעזב את אינטר בתחילת העונה ושמו נקשר לאחרונה עם לסטר, אך הסבירות כי הוא יגיע לקאמפ נואו אינה גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully