וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ומכבי תל אביב שוקלות: מניעת הגעה של אוהדי היריבה למשחקי חוץ

בעקבות התקריות האחרונות שתי הקבוצות מגבירות את מאמציהן במלחמה נגד האלימות והודיעו שישתפו פעולה: "רואים זאת בחומרה, הוקם צוות משותף לתיאום ותכנון פעילות משותפת לטיפול באלימות"

אוהדי מכבי חיפה חוגגים באצטדיון טדי. ברני ארדוב
"היריבות בין המועדונים הינה יריבות ספורטיבית ועל כר הדשא בלבד"/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ומכבי חיפה הוציאו היום (שני) הודעה משותפת והצהירו על שיתוף פעולה בין הקבוצות במלחמה באלימות. כידוע, בשנים האחרונות קבוצות של אוהדים משני המועדונים היו מעורבים במספר תקריות מסוכנות ואלימות, דבר שגם הצהובים וגם הירוקים מסרבים להשלים איתו. על פי ההודעה, הקבוצות שוקלות בין השאר למנוע אפשרות של הגעה של אוהדי למשחקי החוץ במשחקים הללו.

"בעקבות מספר אירועי אלימות קשים בין אוהדי שתי הקבוצות במהלכם נדקרו אוהד מכבי תל אביב בנתניה לפני כחצי שנה ומספר אוהדי מכבי חיפה לאחר משחק גמר גביע בכדורעף בתחילת החודש ברעננה, החליטו המועדונים על שיתוף פעולה מקיף לטיפול במתפרעים ומיגור האלימות", כך הודיעו הקבוצות היום.

"בשבוע שעבר התכנסו נציגי המועדונים יחד עם חברת האבטחה 'מטאור' לפגישה בה הוחלט על מספר צעדים הכוללים הקמת צוות משותף לתיאום ותכנון פעילות משותפת לטיפול באלימות.

"מועדוני הכדורגל מכבי חיפה ומכבי תל אביב רואים בחומרה את אירועי האלימות הקשים ויעשו הכל על מנת למנוע אותם בעתיד בכל מישור, כולל בחינת אפשרות למניעת הגעה של אוהדי קבוצה יריבה למשחקי החוץ בין שתי הקבוצות. היריבות בין המועדונים הינה יריבות ספורטיבית ועל כר הדשא בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully