וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון עקצה את ראסל ווסטברוק, ריאן אנדרסון: "ג'יימס הארדן הוא ה-MVP"

אחרי הניצחון על OKC, הרוקטס צייצו: "טריפל דאבל הם רק מספרים". ווסטברוק: "כשקבוצה כזו מתחממת, אתה בצרות". בברלי על סוגיית המנוחה: "בושה לליגה", גרג פופוביץ' מודאג מ"מדרון חלקלק"

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק לצד יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
אז מי ה-MVP? ווסטברוק והארדן/AP

המפגש בין יוסטון ואוקלהומה סיטי היה גם המפגש בין שניים מהמועמדים המובילים ל-MVP - ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק. כוכב הת'אנדר אמנם ניצח בקרב הסטטיסטי עם טריפל דאבל נוסף (39 נקודות, 11 ריבאונדים ו-13 אסיסטים), אך כוכב הרוקטס (22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-12 אסיסטים) יצא עם ידו על העליונה בכל הנוגע לניצחון - 125:137.

באופן מפתיע למדי, הארדן היה הקלעי הרביעי בטיבו בקבוצה שלו - דבר שלא קורה בכל יום. לו וויליאמס (31 נקודות, 7 מ-8 ל-3), טרבור אריזה (24, 6 מ-8 ל-3) ואריק גורדון (24) קלעו יותר ממנו. הרוקטס צלפו 20 מ-39 מחוץ לקשת ורשמו שיאים עונתיים בנקודות במחצית אחת (71) ואחוזים מהשדה במחצית אחת (71.4) - מחצית ראשונה בה הארדן קלע 12 בלבד. וכל זה ללא ריאן אנדרסון שסובל מנקע בקרסול וייעדר כשבועיים. היתה זו הפעם ה-11 העונה שיוסטון קלעה 130 נקודות או יותר - הכי גבוה של קבוצה כלשהי מאז עונת 1992/93. בכלל, כשהיא קולעת 120 נקודות או יותר, יוסטון במאזן 1:27.

בסיום, פרגן הארדן לחבריו לקבוצה: "זה כיף, בעיקר כשהרבה חבר'ה קולעים. טרבור עשה עבודה טובה מאוד, לו כמובן, ואריק. פטריק בברלי לא קלע הרבה אבל עשה כל כך הרבה דברים אחרים שהביאו לנו את הניצחון. התחלנו מצוין, באנו מתוך כוונה להתקיף. היינו ממוקדים מהפתיחה ושמרנו על היתרון הזה עד הסיום". אנדרסון, שצפה בנעשה מהספסל, אמר: "הארדן הוא ה-MVP, הוא הוכיח את זה היום והוכיח את זה כל העונה".

וויליאמס, שהיה נפלא, סיכם: "כשאנחנו קולעים, קשה לשחק מולנו, כנראה שאנחנו אחת הקבוצות שהכי קשה לעצור. כשהחבר'ה מוסרים ומזיזים את הכדור וקולעים, אנחנו קבוצה טובה מאוד".

ראסל ווסטברוק הודה: "הם קלעו הרבה זריקות. הם התחממו וכשקבוצה כזאת מתחממת, זה יכול להיות צרות צרורות".

עוד בנושא:

גולדן סטייט הגדילה את הפער בפסגת המערב, בוסטון קרובה לקליבלנד

חשבון הטוויטר של יוסטון עקץ את ווסטברוק:

רכז הרוקטס פטריק בברלי התייחס לאחר המשחק לסוגיית המנוחה שמעסיקה את ה-NBA בשבועות האחרונים. "זה בולשיט", אמר על הקבוצות השונות שבוחרות לא לעלות עם כוכביהם במשחקים השונים. "זו בושה לליגה. לאוהדים מגיע יותר מזה. לא אכפת לי ממאמנים שמבקשים משחקנים לנוח. אם אתה לא משחק, אתה מביע חוסר כבוד כלפי המשחק. אנחנו מבינים שזה קשה לשחק את כל 82 המשחקים, אבל אם אתה מרגיש בסדר, אתה צריך לשחק. בשביל זה משלמים לך".

גם גרג פופוביץ', אולי נושא הדגל של המגמה בשנים האחרונות, נדרש לסוגיה. לטענתו, התערבות של אדם סילבר בנושא עלולה לגרום ל"מדרון חלקלק", לאחר שהוקמישנר שיגר מכתב ל-30 בעלי הקבוצות וביקש מהם להתערב בנושא. "אני מבין את הדאגה של אדם, כולנו מרגישים רע לגבי זה, אבל לכל אחד יש תפקיד שונה. כולנו יודעים מי משלם את המשכורות בליגה, ואם הבעלים יתערבו יותר מדי בתהליך זה יהיה מדרון חלקלק. אני כאן 20 שנה וזה אומר הכל, הבעלים פשוט נותן לנו לעבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ'. AP
הוא בשלו. פופוביץ'/AP

גולדן סטייט עשתה צעד חשוב אל עבר הבטחת המקום הראשון במערב עם 94:106 על ממפיס, שהגדיל את הפער מסן אנטוניו ל-2.5 ניצחונות. קליי תומפסון קלע 21 מ-31 הנקודות שלו במחצית השנייה, בה הווריירס הצליחו לברוח. "פשוט העברנו הילוך", אמר סטיב קר. "ברוב המחצית השנייה ההגנה שלנו היתה טובה יותר ואז ייצר התקפה. כשאנחנו מצליחים להשיג עצירות ולרוץ ולקלוע שלשות זה נותן לנו דחיפה".

סטפן קרי שסיים עם 21 נקודות ו-11 אסיסטים הוסיף: "יש לנו משחקי מול קבוצות פלייאוף וזה מכניס אותך לפוקוס. זה אימון טוב למה שמצפה לנו ואנחנו מבינים כמה חשוב על משחק, כל פוזשן, ולא להביט קדימה מדי. זו מנטליות של פלייאוף".

שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון. AP
כמו פלייאוף. קליי תומפסון/AP

בוסטון נצמדה לקליבלנד בפסגת המזרח בזכות 108:112 על מיאמי. אייזאה תומאס שהצטיין עם 30 נקודות אמר שלא היו חגיגות בחדר ההלבשה בסיום: "רק נצמדנו אליהם, אני מקווה שנצליח להבטיח את המקום הראשון. ננסה לשלוט במה שאפשר לשלוט ולא נדאג למה שקליבלנד וקבוצות אחרות עושות".

שחקן בוסטון סלטיקס אייזאה תומאס. AP
לא פותח את השמפניות. אייזאה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully