וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם דקל קינן, יחתום לעונה נוספת ואחרונה במועדון?

27.3.2017 / 10:35

נציגיו של הבלם ייפגשו עם ההנהלה, המטרה: לסכם לעונה נוספת. מקורבי עומרי אלטמן: "אם לא יעבור לחו"ל, הוא יחתום במכבי חיפה". השחקנים מבינים: "מעידה מול בית"ר, ולא נגיע לאירופה"

עריכה: מתן חדד

אחרי חופשה בת ארבעה ימים, שחקני מכבי חיפה יחזרו היום (שני) אחר הצהריים להתאמן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. בניגוד לרועי קהת ונטע לביא שייעדרו בשל צהובים, אלירן עטר עשוי לפתוח במשחק הליגה הקרוב אחרי שחזר לאימונים מלאים וכבר שותף במשחק האימון מול בני יהודה. עומר דמארי אמור לחזור לסגל, אך גם אם זה יקרה הוא לא יפתח בהרכב. פיטים עזמי ואניס אלושי אמורים אף הם לשוב. איסמעיל ריאן סובל ממתיחה וייבדק. בעקבות ההחלטה להשיב שתי נקודות למאזנה של בית"ר ירושלים (הפער ביניהן: חמש נקודות), במועדון מבינים שיהיה קשה להשיג כרטיס לאירופה אם הקבוצה תמעד במשחק הקרוב. "אם לא ננצח במשחק הקרוב, ברור שיהיה קשה מאוד לסגור את הפער הזה, אולי גם אפשר לשכוח מאירופה", אמרו בחיפה.

חיפה תיפגש בקרוב עם דקל קינן ותציע לו חוזה לעונה נוספת, בסיומה הוא עשוי לפרוש במדים הירוקים. בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנושא, אך כרגע המטרה היא להחתים אותו לעונה נוספת, וכנראה אחרונה, בירוק.

ומה עם רכש? לגבי עמדת המגן השמאלי, גיא לוזון שם לו למטרה להביא לפחות אחד משלושה מגנים למכבי חיפה. הוא רוצה את אופיר דוידזאדה, שמכבי תל אביב הגישה לו הצעה טובה יותר. האופציה השניה, שכרגע לא ברור האם תהיה רלוונטית, היא החזרת טאלב טואטחה לישראל, במידה ויחליט לעבור בהשאלה מפרנקפורט. האופציה השלישית היא אבי ריקן, שיכול לשחק במספר עמדות בהגנה ובקישור. דן איינבינדר נמצא גם הוא גבוה ברשימה של לוזון. מי שצפוי להגיע בעונה הבאה הוא קשר הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. בסביבתו של הקשר הבהירו: "עומרי בודק כמה אופציות. אם לא יקבל הצעה טובה מחו"ל בקיץ, הוא יחתום במכבי חיפה".

בתוך כך, ג'יג'י דראסיליה, בנו של עוזר מאמן העבר במכבי חיפה, גיורגי דראסליה חתם לשלוש השנים הבאות במכבי חיפה. ג'יג'י משחק בקבוצת הנוער בתפקיד הבלם וכמו כן בנבחרת הנוער של ישראל מאחר שהוא מחזיק באזרחות ישראלית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה דקל קינן. ברני ארדוב
החלטה סופית עדיין לא התקבלה. דקל קינן/ברני ארדוב

צפו: עומר דמארי באתגר הקיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully