וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 200 מיליון יורו עבור ניימאר

האם השדים האדומים ישברו שוב את שיא ההעברות? אחרי ששילמו 100 מיליון יורו בקיץ הקודם עבור פוגבה, ב"ספורט" מדווחים שהשדים האדומים ינסו לפתות הקטלאנים והשחקן עצמו עם שכר עתק

רויטרס

בימים האחרונים נפוצו שמועות על מעבר אפשרי של ניימאר לצ'לסי. הבוקר (שני) התפרסמו דיווחים ב"ספורט" הקטלאנים שכוכב ברצלונה אכן עשוי לעזוב - אך לא לבלוז, כי אם למנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח, השדים האדומים מוכנים לשלם את סעיף השחרור של הברזילאי המופלא - לא פחות מ-200 מיליון יורו.

אם העסקה אכן תצא לפועל היא תנפץ את השיא העולמי של יונייטד עצמה ששילמה רק בקיץ האחרון 100 מיליון יורו ליובנטוס עבור רכישתו של פול פוגבה. כדי לפתות את השחקן עצמו להגיע לאולד טראפורד, יונייטד, כך על פי הדיווחים, מתכוונת להפוך את ניימאר לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בפרמיירליג שיעמוד על בסביבות 415 אלף ליש"ט בשבוע.

עוד בנושא:

כדי לשכנע את ניימאר להישאר: "ברצלונה הולכת בכל הכוח על קוטיניו"
דיווח באיטליה: צ'לסי מוכנה לשלם 180 מיליון עבור ניימאר

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
יונייטד וצ'לסי נאבקות עליו. ניימאר/רויטרס

רק אתמול פורסם שברצלונה הולכת בכל הכוח על פיליפה קוטיניו, כוכבה של ליברפול וחברו של ניימאר לנבחרת ברזיל. ייתכן שהקטלאנים הולכים על המהלך הזה כדי לשכנע את ניימאר להישאר במועדון, אך בסופו של דבר קוטיניו עשוי להיות המחליף של ניימאר שממשיך להיות השחקן שבו חושקות כל הקבוצות הגדולות ביבשת.

ניימאר אומנם לא כובש הרבה שערים העונה, אך נהנה מעונה מצוינת גם בברצלונה וגם בנבחרת ברזיל, אותה הוא מוליך לקמפיין נהדר במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה. ניימאר כבש העונה שמונה שערי ליגה במדי בארסה, הרבה פחות מסוארס ומסי אך הוא מוליך את הקטלאנים עם עשרה בישולים וחתום על הקאמבק ב-1:6 המטורף מול פריס סן ז'רמן עם השער החמישי והבישול לשער השישי של סרג'י רוברטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully