וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מחמיאים לדן שמיר: "אחד המאמנים המבטיחים"

27.3.2017 / 8:28

לאחר שניצח את הצהובים בהיכל, ובצל האכזבה המתמשכת מבגאצקיס, במועדון פרגנו למאמן הפועל חולון על יכולתו "להוביל קבוצה". יוגב אוחיון סובל מקרע קטן בשריר התאומים, ייעדר 3 שבועות

one

העונה המסויטת של מכבי תל אביב נמשכה אמש (ראשון), כשהצהובים הפסידו 80:79 להפועל חולון בהיכל. גם אמש ניתן היה לחזות בלא מעט מושבים מיותמים, בעוד שהעידוד של אוהדי הפועל חולון נשמע היטב לאורך כל המשחק. לאחר ההחטאה של ויקטור ראד בסיום, נשמעו לא מעט שריקות בוז מצד אוהדי הקבוצה המארחת.

אם אין די בתוצאה העגומה, לרשימת הפצועים המתמשכת נוסף אמש יוגב אוחיון, שנפצע בשריר התאומים. הרכז עבר בדיקה שגילתה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים וייעדר שלושה שבועות מהמגרשים. אולי בשל החשש שאוחיון ייעדר תקופה ממושכת, כבר אמש ביקש המאמן איינארס בגאצקיס להתחזק בגארד, אך לא ברור אם הקבוצה תסכים לצרף שחקן נוסף. במועדון הביעו אכזבה מתמשכת בשבועות האחרונים מהמאמן ומניהול המשחק שלו, גם במשחק אמש.

לאור שרשרת הכישלונות, במכבי תל אביב ציינו בתקופה האחרונה לטובה את המאמן דן שמיר ואת יכולתו "להוביל קבוצה". כבר לפני מספר שנים שקלו במועדון לצרף את המאמן לקבוצה והבהירו כי ישמחו לראותו בעתיד בצוות המקצועי של הצהובים. "הוא אחד המאמנים המבטיחים", החמיאו לו במוליכת הטבלה.

עוד בנושא:

הפועל חולון חגגה, דריון אטקינס מסביר: "אנחנו קבוצה שונה"
ליגת העל: הפועל חולון הפתיעה 79:80 את מכבי תל אביב
דן שמיר: "הייתה תצוגה הירואית". בגאצקיס רוצה להתחזק בגארד

דן שמיר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקרוב בצהוב? שמיר/ברני ארדוב

"לפני המשחק הזהרתי על האיבודים, בטח מול קבוצה כמו חולון, היו לנו איבודים וגם הריבאונד היה בעייתי", אמר בגאצקיס. על הפציעות הוסיף המאמן: "המשחק הזה עלה לנו ביוגב, גם דקות המשחק של ג'ו אלכסנדר הוגבלו על ידי הרופא. זה לא קל. יוגב סובל מבעיה בשריר, איבדנו עוד שחקן. אנחנו בודקים את השוק, אבל גם מחכים לדי ג'יי שישוב בעוד כשבוע, וגם לגאודלוק".

ויקטור ראד, שהחטיא בסיום, סיכם: "אני לא יודע למה רק לקראת הסוף חזרנו למשחק וזה לא היה כך מההתחלה. היו כמה שריקות שלא נשרקו לטובתנו, אבל אי אפשר להאשים את העניין הזה. רצינו לנצח את המשחק, אבל הראש שלנו לא למטה, המצב שלנו לא רע בליגה, אנחנו רק צריכים לפתוח חזק יותר משחקים. לי באופן אישי יש איזו פציעה כמה שבועות אבל אני משחק, עלי זה לא משפיע. עוד מעט די ג'יי ואנדרו גאודלוק יחזרו ויהיה טוב, אבל בינתיים מי שנמצא צריך לתת את הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול דריון אטקינס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
"אני לא יודע למה רק לקראת הסוף חזרנו למשחק וזה לא היה כך מההתחלה". ראד/ברני ארדוב

ג'ו אלכסנדר הוסיף: "חשבתי שהזריקה האחרונה תיכנס כי ראד שיחק טוב, היה לו משחק נהדר. אני לא פצוע אלא יותר חבול כי היו 10 ימים לא קלים, באופן אישי אני מרגיש שההבדל במשחק שלי זה הדקות. זהו. זה חלק מהמשחק, אתה צריך לשחק גם אם אתה מרגיש טוב, זה חלק מלהיות מקצוען".

בקבוצה שוקלים לרשום את דיימון סימפסון גם לליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully