וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: גם צפון קרוליינה ודרום קרוליינה העפילו לפיינל פור

הטאר הילס (1) ניצחו 73:75 את קנטאקי (2) בתום דרמה גדולה בזכות ג'אמפ של לוק מיי, 0.3 שניות לבאזר, ויפגשו את אורגון. המדורגת שביעית הפתיעה גם את פלורידה (4) ותתעמת עם גונזאגה

שחקני צפון קרוליינה חוגגים. רויטרס
פיינל פור 20 בתולדות המכללה. צפון קרוליינה חוגגת/רויטרס

תמונת פיינל פור המכללות הושלמה הלילה (בין ראשון לשני), כשצפון קרוליינה ודרום קרוליינה הצטרפו לאורגון וגונזאגה. נתחיל עם הטאר הילס, שדורגו ראשונים ופגשו את המדורגת שנייה קנטאקי לקרב אדיר במחוז הדרומי, ונקפוץ ישר לדרמה. שבע שניות לסיום, כשהיא בפיגור 73:70, הלכה קבוצתו של ג'ון קליפארי למאליק מונק, ומי שאמור להיבחר בטופ 10 של דראפט ה-NBA הקרוב קבר שלשה גדולה והשווה ל-73:73. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת ללוק מיי, שחקן של 5.5 נקודות בממוצע למשחק, שקבר את ג'אמפ הניצחון 0.3 שניות לבאזר וקבע 73:75 דרמטי בסיום.

הטאר הילס מעפילים לפיינל פור שני ברציפות ו-20 בתולדות המכללה המפוארת של רוי וויליאמס, שתפגוש בחצי הגמר בשבת את אורגון. מלבד מיי, שרשם את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקריירת המכללות עם 17 נקודות, האיש של המנצחת היה ג'סטין ג'קסון עם 19. קנדי מיקס הוסיף 7 לצד 17 ריבאונדים. מנגד, אחרי שהתפוצץ על UCLA, דיארון פוקס נרגע עם 13 בלבד, מונק הוסיף 12 למפסידה.

אם ההעפלה של צפון קרוליינה לשלבי ההכרעה היתה צפויה, זו של דרום קרוליינה טרפה את כל הקלפים והפכה את המדורגת שביעית לסינדרלה הגדולה של הטורניר. הגיימקוקס עשו זאת לראשונה בתולדות המכללה הצנועה בזכות 70:77 על פלורידה במחוז המזרחי, וכעת הם ינסו להמשיך את המסע הקסום מול גונזאגה בחצי הגמר. "כל מי שנמצא בספורט חולם על רגעים כאלה", אמר המאמן המנצח פרנק מרטין בסיום. סינדריוס ת'ורנוול היה גדול עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים, פי ג'יי דוז'ר הוסיף 17. ג'סטין ליאון קלע 17 לגייטורס.

שחקני דרום קרוליינה חוגגים. רויטרס
סינדרלה. שחקני דרום קרוליינה בעננים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully