וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי נזרק לרחוב: "אני צריך עזרה, לא יודע איפה אשן מחר"

26.3.2017 / 23:15

שחקן העבר, שסיפורו הכואב הוצג בוואלה! ספורט, פנה לציבור הרחב בתחינה לעזרה: "עשיתי טעויות בחיי, אני יודע, אבל יש לי פה ילדה ואני רוצה להעניק לה חיים טובים יותר. תעזרו לי"

ברני ארדוב

בווידאו: אלן מסודי מבקש עזרה

אלן מסודי, שחקן העבר בן ה-38 שעל מצבו הקשה פורסמה כתבה בוואלה! ספורט, מצא עצמו הערב (ראשון) ברחוב - ללא מקום מגורים. מסודי העביר את סוף השבוע בהוסטל עם בתו, אבל הכסף אזל וכעת הוא מבקש עזרה מהציבור הישראלי בסרטון שפרסם הערב.

עוד בנושא:

אלן מסודי בראיון מיוחד: "הייתי בן אדם מת, לא רציתי לחיות"
אלן מסודי לפודקאסט "הפודיום": "לא עוזב את הילדה שלי, מקווה שיימצא פתרון"

הכדורגלן אלן מסודי. ברני ארדוב
"לא ידעתי שיהיה סיפור כזה". אלן מסודי/ברני ארדוב

"השם שלי זה אלן מסודי", פתח את דבריו הקשר ששיחק בארץ בקבוצות רבות, כולל במכבי חיפה ומכבי תל אביב. "אני עושה את הווידאו הזה כי אני באמת צריך עזרה. יש לי בעיה גדולה, אני בחוץ, אני לא יודע איפה אני ישן מחר. היום אני יודע, מחר לא. אני צריך עזרה פה בארץ, צריך עבודה. אין לי סיכוי לחזור לצרפת כי אני פה הרבה זמן, ושם הרבה אנשים כועסים על זה. אומרים: אם אתה חוזר לפה, יש לך בעיה. אני צריך ויזה כדי לעבוד, בחוץ אין עבודה ואין כסף - אין כלום. באמת קשה. עשיתי הרבה טעויות בחיים שלי, אני יודע, אבל פה מה עשיתי? הכול נורמלי. לא ידעתי שיהיה סיפור כזה. אני צריך שתעזרו לי, יש לי פה ילדה ואני רוצה לעשות לה חיים טובים יותר. אני אוהב אותה, לא אעזוב אותה".

מבחינה משפטית, יש לציין, התיק של מסודי מסובך ובעייתי. הוא לא נישא לישראלית אך הילדה ישראלית. אם הילדה כלל לא נמצאת בארץ ומי שמגדל את הילדה היא סבתה. אם זו תיתן תצהיר כי מסודי שותף מלא לגידול הילדה יהיו לו בסיס לקבלת התושב הארעי, אך בשלב זה לא ניתן תצהיר כזה ולכן מסודי בבעיה.

שחקן העבר אלן מסודי עם בתו שאנל. באדיבות המצולמים
רוצה להישאר ליד בתו. אלן מסודי עם שאנל/באדיבות המצולמים
  • עוד באותו נושא:
  • אלן מסודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully