וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל קרית אונו חזרה לליגת העל אחרי שלוש שנים

הקבוצה של ג'וני אולייניק הבטיחה את המקום הראשון בליגה הלאומית מחזור אחד לסיום העונה, בזכות ניצחון 17:26 על מכבי הקרייתים שהעלה את מאזנה ל-1:16. תוכל להשלים דאבל בגביע

שחקני הפועל קרית אונו חוגגים עלייה לליגת העל בכדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפועל קרית אונו עם צלחת האליפות של הליגה הלאומית/אתר רשמי, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הפועל קרית אונו עלתה הערב (ראשון) לליגת העל בכדוריד. אונו עשתה זאת מחזור אחד לסיום העונה (עם מאזן ניצחונות 1:16) כשהבטיחה את המקום הראשון בליגה הלאומית לאחר ניצחון 17:26 על מכבי הקרייתים. היא תחזור לליגה הבכירה אחרי הפסקה של שלוש עונות. ראש עיריית קרית אונו ישראל גל, יחד עם סגן יו"ר איגוד הכדוריד דודי פלח, איז'ו ויינר רכז הכדוריד במרכז הפועל, העניקו את צלחת האליפות לקבוצה המקומית.

בשבוע שעבר ניצחה קרית אונו במשחק העונה את מכבי פתח תקוה, שתסיים במקום השני ותתמודד במשחקי המבחן על העלייה מול הקבוצה שתסיים במקום ה-11, בתום משחקי הבית התחתון של הליגה הבכירה. כעת, נותר המאבק במחזור הסיום של הלאומית על המקום השלישי, שמסדר מפגש במשחקי המבחן עם הקבוצה שתסיים במקום ה-10 בליגת העל. כרגע המדורגת שלישית היא א.ס. סביון.

קרית אונו, שהודרכה על ידי ג'וני אולייניק, שחקן העבר של הפועל ראשון לציון, תפגוש ב-9 באפריל את מכבי פתח תקוה בגמר גביע המדינה על שם ישראל ברנר, לקבוצות ליגת המשנה.

שחקני הפועל קרית אונו חוגגים עלייה לליגת העל בכדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
החגיגות של הפועל קרית אונו/אתר רשמי, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully