וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של שחקן הפועל תל אביב לשעבר: "עזרו לאבי לקבל את התרופה שמשאירה אותו בחיים"

רמי יצחק, שגדל בקבוצת הנוער האדומה ושיחק גם במדי הקבוצה הבוגרת ב-1981, נאבק על חייו. קופת החולים מונעת קבלת התרופה, בנו רז יצחק ממכבי שעריים: "מי אתם שתכריעו את חייו של אבי"

רז יצחק, שחקן מכבי שעריים שהשתייך בשנים הקודמות להפועל תל אביב ונבחרת הנוער, פרסם היום (ראשון) פוסט בפייסבוק ובו הוא ומשפחתו מבקשים עזרה עבור אביו רמי יצחק, בעצמו שחקן עבר של הפועל תל אביב. רמי שיחק בקבוצת הנוער האדומה ורשם שתי הופעות בקבוצה הבוגרת ב-1981.

בני המשפחה הציגו את מצבו הרפואי של רמי, שאובחן כחולה סרטן באוגוסט 2016 ולאחר מכן התפרצה בגופו דלקת ריאות קשה שבעקבותיה לא יכול היה לקבל טיפול כימותרפי בכדי להילחם במחלה הקשה. התרופה שיכולה לסייע לו כרגע לא מאושרת על ידי קופת חולים מאוחדת וילדיו פנו היום לעזרת הציבור.

האחות מאי כתבה: "אבי הוא בן אדם חזק. כל יום שעובר, כל שעה שחולפת גופו בוגד בו. העניין הוא עניין של חיים ומוות, והזמן לא לטובתינו. מי שמכיר אותי יודע שאני בחורה שלא מבקשת עזרה, אבל זאת הישורת האחרונה אני רק רוצה לבקש מכם: תשתפו, תעזרו לי ולמשפחתי להזיז משהו. לעזור לאבי לקבל את התרופה היחידה שמשאירה אותו בחיים כרגע. תודה רבה לכם".

רז יצחק, כיום במכבי שעריים, כתב: "חשוב לציין שאבא שלי קיבל לפחות שישה-שבעה טיפולים ומצבו השתפר פלאים, מאדם שלא יכול היה ללכת לבד לאדם שכמעט וחזר לעבוד. עד כדי כך התרופה משפרת את המצב! אז מי אתם ומה שמכם להיות אלה שיכריעו את חיו של אבא שלי? ובכלל של אדם בישראל!?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully