וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אדן הזאר במו"מ עם ריאל מדריד, חאמס יעשה את הדרך ההפוכה?

בספרד מדווחים שכוכבה של צ'לסי ונבחרת בלגיה נמצא בראש רשימת של זינדין זידאן לעונה הבאה. הקולומביאני שממעט לקבל דקות אצל הבלאנקוס, עשוי להיכלל בעסקת טרייד בין המועדונים

one

האם אדן הזאר יהיה שחקן הרכש הנוצץ של ריאל מדריד בקיץ הקרוב? ב"מארקה" המדרידאי מדווחים היום (ראשון) שכוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה נמצא במו"מ עם נציגי הבלאנקוס, כאשר זינדין זידאן לוחץ להביא את השחקן לברנבאו בעונה הבאה.

באנגליה טוענים שפלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד מעוניין להתחמש בגלאקטיקו נוסף ולשם כך הוא מוכן לשלם הרבה כסף כאשר הזאר נמצא בראש רשימת הרכש של המועדון.

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
עונה הבאה בריאל מדריד? הזאר/רויטרס

ב"מארקה" טוענים ששכרו של הזאר כרגע בצ'לסי נע בסביבות ה-8 מיליון ליש"ט לעונה, שכר שבריאל מדריד יהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר יחד עם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל.

אפשרות נוספת לעסקה על הזאר עשויה להיות טרייד שחקנים שבמסגרתו חאמס רודריגס יעשה את הדרך ההפוכה, כאשר אנטוניו קונטה כבר הבהיר כי הוא מעוניין בקשר/חלוץ הקולומביאני שממעט לקבל דקות משחק העונה אצל זידאן.

הזאר, שהגיע לצ'לסי מליל תמורת 32 מיליון ליש"ט ב-2012, חווה עונה מאכזבת מאוד בשנה שעברה, אך העונה הוא סוחף את קונטה וצ'לסי לאליפות והוא מועמד חזק מאוד לזכות בתואר שחקן השנה בפרמיירליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully