וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוספת הזמן: נבחרת הנערים של ישראל פספסה עלייה לאליפות אירופה

השחקנים של גדי ברומר סיימו את המחזור האחרון בשלב העלית שנערך בהונגריה ב-0:0 מול רוסיה והיו זקוקים לתיקו במשחק המקביל, אך ההונגרים כבשו 4 דקות בתוספת הזמן ועלו על חשבונם

נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 17. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הדחה אכזרית. נבחרת הנערים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנערים של ישראל (עד גיל 17) פספסה היום (ראשון) באכזריות העפלה עשירית בתולדותיה לאליפות אירופה וראשונה מאז 2005, זאת בסיומו של בית ב' בשלב העלית, שנערך בהונגריה בימים האחרונים.

ישראל, המאומנת על ידי בלם העבר גדי ברומר, ניצחה במחזור הראשון של הבית את ההונגרים 0:1 והובסה 3:0 נגד נורבגיה במחזור השני. למחזור האחרון, שנערך היום, התייצבה הנבחרת בידיעה שהיא תבטיח עלייה אם תנצח את רוסיה. גם תיקו היה מספיק לנבחרת, אם נורבגיה והונגריה היו מסיימות בתיקו במשחק המקביל.

80 הדקות בין ישראל לרוסיה לא סיפקו יותר מדי אקשן והסתיימו ב-0:0, מה ששלח את שחקני ואנשי הנבחרת לבדוק מה קורה במשחק המקביל. הכל הלך לפי התכניות עד לתוספת הזמן, אלא שאז, ארבע דקות לאחר תום הזמן החוקי, הונגריה מצאה את הרשת ועם שער דרמטי עקפה את ישראל (ואת נורבגיה) וסיימה ראשונה בבית. נורבגיה סיימה שנייה וישראל המאוכזבת רק במקום השלישי, מה ששלח את השחקנים הצעירים של ישראל להישכב המומים על כר הדשא בדבאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully