וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת מתמוגגים מאמבפה, פאביניו: "חייב לשחק בריאל או בארסה"

12 דקות בהופעת הבכורה במדי הטריקולור הספיקו לפרשנים בצרפת שהשוו את הפלא לזידאן. מגן מונאקו מאמין כי המעבר לספרד מתקרב, ראביו בטוח: "כוכב עולמי, אמבפה הוא העתיד של צרפת"

בצרפת מתקשים לעכל את הנסיקה המטאורית של קיליאן אמבפה. אחרי שלהט במדי מונאקו והדיח את מנצ'סטר סיטי, החלוץ בן ה-18 ערך אמש (שבת) את הופעת הבכורה במדי נבחרת צרפת, שחגגה עם 1:3 מול לוקסמבורג במוקדמות מונדיאל 2018. אמבפה עלה כמחליף בדקה ה-78 במקום דימיטרי פאייה והפך לשחקן הראשון שלובש את מדי הטריקולור ונולד אחרי הזכייה במונדיאל 1998. ההופעה של החלוץ העירה את משחק ההתקפה של צרפת במחצית השנייה והוא היה קרוב גם לשער בכורה.

אמבפה הנרגש סיפר בסיום: "דידייה דשאן דרש ממני לשחק את המשחק שלי. זכרתי היטב שהיה לי שבוע טוב במדי מונאקו וקיוויתי להמשיך אותו גם בנבחרת. אני לומד וזה כבוד מיוחד להיות חלק מנבחרת עם שחקנים גדולים כמו שיש בצרפת. אני מנסה לא לחשוב יותר מדי על המעמד. אני שמח שהתחלתי את הקריירה בנבחרת עם ניצחון".

אדריאן ראביו מפריס סן ז'רמן החמיא לתכשיט: "הוא השתלב כל כך במהירות, אני מאושר בשבילו. קיליאן הוא הדבר האמיתי, העתיד של צרפת ואני בטוח שהוא יהפוך לכוכב על". בתקשורת המקומית כבר בטוחים כי הדקות של אמפבה יגדלו בצורה משמעותית במשחק הידידות מול ספרד ביום שלישי.

"הזהרתי אותו", העיד דשאן המאושר: "קיליאן נמצא על ענן ולא ראיתי שזה יפגע לו בחוויה הראשונית בנבחרת. אני בטוח שהוא ימשיך לקבל דקות בהמשך, יש לנו משחק מול ספרד וזו הזדמנות נהדרת לתת לו להמשיך לקבל דקות". פאביניו, שמשתף פעולה עם אמבפה בקבוצה מהנסיכות, התמוגג: "זה ברור לכולם שקיליאן ישחק בברצלונה או ריאל מדריד, אין דרך אחרת". בתקשורת הצרפתית חגגו: "הופעה שהזכירה את הבכורה של זינדין זידאן, מדובר בכוכב עולמי. קיליאן הוא הדבר הכי קרוב לתיירי הנרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully