וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור עשוי לפתוח מול מכבי תל אביב

26.3.2017 / 11:50

בצוות המקצועי של האלופה שוקלים להעניק לפורטוגלי, ששב לכשירות, את המקום במרכז ההגנה במשחק העונה בשבת. גדיר החלים מהפציעה בכתפו והוא צפוי לעמוד לרשותו של בכר מול הצהובים

קובי אליהו

בווידאו: הביצועים של מיגל ויטור במשחק האימון מול הפועל אשקלון

אחרי שזכה לדקות מול הפועל אשקלון בפגרת הנבחרות, מיגל ויטור עשוי לפתוח בהרכב הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב, במשחק העונה שיתקיים בשבת. הצוות המקצועי של האלופה עדיין מתלבטים לגבי הבלם, שלא השלים 90 דקות מאז הפציעה, והם שוקלים את שילובו במרכז ההגנה מול הצהובים כאשר במקביל קיימת אפשרות לפיה הוא ימתין על הספסל של ברק בכר וישתלב במקרה הצורך.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. קובי אליהו
היישר להרכב במשחק העונה? מיגל ויטור/קובי אליהו

בהפועל באר שבע מעריכים כי ויטור יהיה כשיר לקראת המפגש בשבת והוא יוכל להשלים 90 דקות, אך הצוות המקצועי יקבל את ההחלטה לקראת סוף השבוע. חזרתו של ויטור היא בשורה נהדרת עבור האלופה, בייחוד אחרי פתיחת העונה המרשימה במהלכה הפך לבורג המרכזי בחוליה האחורית של בכר בליגת העל ובמסע האירופי בליגה האירופית.

מלבד השדרוג במצבת הבלמים של בכר עם חזרתו של הפורטוגלי, גם החוליה הקדמית צפויה לקבל חיזוק עם חזרתו של מוחמד גדיר. החלוץ נמצא בשלבים האחרונים של ההחלמה מהפציעה בכתפו, אותה ספג מול בשיטקאש, והוא צפוי לשוב לסגל. לעומתו, מאור בוזגלו וניב זריהן הפצועים ייעדרו מול הצהובים.

אחרי מספר ימי מנוחה, האלופה תשוב מחר (שני) לאימונים. גם בקרב אוהדי הפועל באר שבע מתכננים מפגן אהדה מיוחד לקראת שבת. יושבי היציע הדרומי מתכוונים להשתמש במנואלה לפני שריקת הפתיחה.

שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
חוזר בזמן. גדיר/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully