וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "דני היה צריך לשמור על כבוד המקצוע. השפילו אותו"

26.3.2017 / 8:31

בהפועל חיפה מנתחים את ההתפטרות הצפויה של המאמן. השחקנים תומכים במינוי דורה לעוזר. גורם על סעיף הפיצויים בחוזה שלו ושל קלינגר: "כל מי שיאמן ירגיש את החבל על הצוואר"

מאמן הפועל חיפה דני גולן עם עוזרו מאיר בן מרגי. אדריאן הרבשטיין
"ברגע אחד הפך ממאמן ראשי לעוזר". גולן/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה לא הופתעו מהתפטרותו של דני גולן, שהודיע אתמול רשמית על עזיבה. המאמן, שהודיע בסוף השבוע ליואב כץ כי הוא נוטה להתפטר מתפקידו, סירב לקבל את העובדה שניר קלינגר ימשיך על הקווים עד תום העונה ואתמול הפך את ההחלטה, למנות את קלינגר במקומו לתפקיד, לרשמית. "דני עשה מהלך נכון, הוא היה צריך לשמור על הכבוד שלו כמאמן ושל המקצוע בכלל ולשים את המפתחות", אמרו בהפועל חיפה. "מי שראה את האימונים מבין בדיוק מה קרה. ברגע אחד קלינגר הפך אותו ממאמן ראשי לעוזר מאמן, שכמעט לא מעורב באימון. לא ברור איך הוא הגיע לשלושת האימונים אחרי ההודעה של יואב. השפילו אותו".

במועדון לא הופתעו מהפרסום בוואלה! ספורט מיד לאחר המשחק מול אשקלון, לפיו קלינגר יירד לקווים ואילו המאמן עשוי להתפטר. שם טוענים כי ידעו שקלינגר יסכים לקחת את התפקיד למרות החברות עם גולן. המאמן היוצא שוחח אתמול עם כץ והודיע לו רשמית על העזיבה, בזמן שהבעלים ניסה להפעיל עליו לחץ להישאר בצוות המקצועי. "העובדה שליואב יש את האופציה להיפרד מקלינגר וגולן תמורת פיצוי של שבועיים עובדת לטובתו. אף אחד לא יכול לשחק איתו. כל מאמן שיגיע לכאן ירגיש את החבל על הצוואר", אמרו בחיפה.

כזכור, בתחילת השבוע פרסמנו כי יוסי דורה צפוי להתמנות בקרוב לתפקיד עוזר המאמן, כשבמועדון רוצים שמי שיעבוד לצדו בעונה הבאה יהיה אריק בנאדו. הבעלים עצמו אישר אתמול כי "דורה עשוי להתמנות לעוזר". לכץ הוצעו שמות נוספים והוא יחליט לאחר ההישארות בליגה מי יהיה המאמן הבא. השחקנים תומכים במינוי דורה ואמרו אתמול: "כבר אמרנו שאחת הבעיות בהפועל חיפה היא שדני וניר איבדו את חדר ההלבשה. אחרי הדרבי כולם צחקו עלינו, אבל האמת התפוצצה להם בפרצוף. חשוב שיוסי יעבוד כאן, המערכת זקוקה למישהו שבא מבפנים". אגב, במועדון גיששו לפני כשבועיים אצל יוסי אבוקסיס, אך זה מחזיק בהצעות מבני יהודה והפועל תל אביב ולא מתכוון להגיע. "יוסי לא יגיע לכאן כל עוד קלינגר נמצא בתפקיד המנג'ר. אין סיכוי שתהיה עוד דמות מקצועית שתקבע כשהוא מאמן", הסבירו במועדון.

הקבוצה תתארח בסוף השבוע אצל עירוני קרית שמונה, בידיעה שניצחון יציל אותה כמעט באופן ודאי מירידה. כעת מרוחקת חיפה שבע נקודות מהקו האדום כשנותרו עוד 18 נקודות בקופה.

עוד בנושא:

דני גולן התפטר מהפועל חיפה
אחרי התבוסה לאשקלון חשפנו: כץ מוריד את קלינגר לקווים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully