וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לשכנע את ניימאר להישאר: "ברצלונה הולכת בכל הכוח על קוטיניו"

הקטלאנים מבוהלים מהדיווחים על התקדמות במגעים בין ניימאר לצ'לסי ומוכנים לנקוט בצעדים מיידים כדי לגרום לו להישאר, כולל החתמת חברו הטוב. וגם: כעס בברצלונה על שיבוץ השופט לקלאסיקו, צפו בניימאר כובש מזווית בלתי אפשרית, קוטיניו וקוסטקורטה מהללים

רויטרס

בווידאו: ניימאר וקוטיניו, סיפור אהבה

הליגה הספרדית אמנם יצאה לפגרת נבחרות, אבל זה בטח לא אומר שחרושת השמועות סביב ברצלונה נמצאת בהפוגה. התקשורת הקטלאנית מדווחת הבוקר (ראשון) שבארסה קיימה ישיבת הנהלה בסוף השבוע ממנה יצאה החלטה חשובה ומכריעה: הולכים בכל הכוח על פיליפה קוטיניו.

הקשר בן ה-24 הוזכר כמועמד לברצלונה פעמים רבות, אולם מעולם לא היו מגעים ממשיים בינו לבין מועדון הפאר, דבר שעשוי להשתנות כעת. על פי העיתון "ספורט", ברצלונה בונה על רווח כפול במקרה שתצליח לשים את ידה על קשר ליברפול: זו תהיה גם תוספת כישרון משמעותית לסגל, וזו גם תהיה סיבה מספיק טובה עבור ניימאר להישאר, על אף שנדמה שהוא שוקל ברצינות מעבר לאנגליה. אמש דווח בכלי תקשורת באנגליה שניימאר נמצא במשא ומתן מתקדם עם צ'לסי, ונראה שברצלונה עושה כמה צעדים כדי לסכל את המהלך, כולל לקבל החלטה עקרונית על צירופו של קוטיניו.

אגב, קוטיניו דיבר היום על חברו הטוב ניימאר ושיבח אותו בזמן שנבחרת ברזיל מתכוננת למשחק מול פראגוואי בשלישי בלילה. "תראו, ניימאר הוא יוצא דופן, כמו שכולם רואים, הוא שחקן שמכריע משחקים גדולים, הוא חשוב מאוד לנבחרת שלנו", אמר קוטיניו, "אנחנו יחד הרבה זמן, מאז גיל נוער. קל לשחק לצדו, הוא יכול לשנות כל משחק בקלות. אתה נותן לו את הכדור, והוא פותר את הבעיות".

מי שככל הנראה לא יגיע לברצלונה הוא מרקו וראטי, שסומן כיורשו של אינייסטה, אבל לעת עתה מתכנן להישאר בפריס סן ז'רמן. אמש אמר וראטי ש"אני שמח בפריס, יש לנו פרויקט נהדר ואני מתכנן להיות חלק ממנו גם בעונה הבאה".

שחקני נבחרת ברזיל, פיליפה קוטיניו, ניימאר. רויטרס
זה מה שישכנע אותו? ניימאר וקוטיניו/רויטרס

עוד בברצלונה

* האקס ג'רארד דאולופאו מתוודה על ה"עוול" שנגרם לו, כביכול, בגלל שהושווה תכופות לליאונל מסי בגיל צעיר. "זה פגע בי הרבה יותר משהועיל לי, זה כמעט הרס אותי", סיפר הקשר בן ה-23, שפורח במילאן. "בדרך כלל אני לא קורא עיתונים, אבל אני זוכר כותרת אחרת שפגעה בי מאוד, כי התקשורת חשבה שאהיה ברמה של מסי והציפיות ממני היו חסרות פרופורציות. יש רק מסי אחד".

* השופט חיל מנסאנו שובץ לנהל את הקלאסיקו ב-23 באפריל, ובברצלונה כועסים. מנסאנו נחשב בקרב העיתונאים הקטלאניים לשופט פרו-ריאל, ובעונה הנוכחית כבר היו לו כמה תקריות שנויות במחלוקת סביב משחקים בהם שפט את הבלאנקוס. אחרי משחק מול ויאריאל בו פסק על פנדל לא מוצדק לזכות ריאל, רכבו הושחת ונכתב עליו בגרפיטי: "גנב". זה יהיה הקלאסיקו השני שהוא מנהל.

* שחקן העבר של נבחרת איטליה ומילאן, אלסנדרו קוסטקורטה, מהלל את ניימאר וטוען שהוא הטוב בעולם: "אני חושב שכיום הוא יותר טוב מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, הוא השחקן הכי טוב בעולם כיום, בשנת 2017. אם אנחנו בוחנים את היכולת הנוכחית שלו בהשוואה למסי ורונאלדו, הוא טוב יותר".

צפו: ילד פורץ למגרש האימונים של ברזיל, ניימאר נותן לו חיבוק

וזה מה שקרה בסיום האימון של נבחרת ברזיל. ניימאר פשוט פנומן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully