וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: דוד מרטן מונה למאמנה החדש של הפועל ירושלים

25.3.2017 / 19:58

מי שהיה המתורגמן של לואיס פרננדז בנבחרת ועוזרו של גיא לוזון בסטנדרד ליאז', החליף את אוהד בוזגלו וינסה להשאיר את האדומים מהבירה בליגה הלאומית. הקשר אופיר עזו יהיה עוזרו

גיא לוזון עם דוד מרטן במסיבת עיתונאים של סטנדרד ליאז'. GettyImages
דוד מרטן, משמאל, לצד גיא לוזון בסטנדרד ליאז'/GettyImages

הפועל ירושלים, נועלת טבלת הליגה הלאומית, מינתה הערב (שבת) את דוד מרטן למאמנה החדש. הירושלמים נפרדו בשבוע שעבר מאוהד בוזגלו שהתפטר מתפקידו בעקבות ההפסד הביתי להפועל נצרת עילית, וכעת יקוו לצאת לדרך חדשה במחזור הסיום של העונה הסדירה ובשבעת המשחקים של הפלייאוף התחתון. בהודעת המועדון נכתב: אופיר עזו, המנהיג הבלתי מעורער שלנו, יהיה עוזרו של מרטן. בימים הקרובים יצטרפו עוד שחקני עבר לצוות המקצועי".

מרטן התחיל כמתורגמן של לואיס פרננדז בנבחרת ישראל ובהמשך היה סקאוט ועורך וידאו. לאחר מכן שימש כעוזרו של גיא לוזון בסטנדרד ליאז' הבלגית, נשאר לעבוד שם תחת המאמנים שהחליפו את הישראלי ובהמשך התאחד איתו בצ'רלטון האנגלית. בשנה וחצי האחרונות אימן מרטן את קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד, אותה הוא עוזב כשהיא נקודה בלבד מעל הקו האדום בליגת העל לנוער.

הפועל ירושלים ניצחה שבעה משחקים העונה ונמצאת כאמור במקום האחרון עם 28 נקודות, כשבחמשת המחזורים האחרונים צברה נקודה אחת מ-15 אפשריות וכבשה רק פעמיים. ביום שישי היא תצא למשחק חוץ בעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully