וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הפסידה 24:20 לטטבאניה בגביע האיגוד האירופי

ארבעה ימים אחרי הזכייה בגביע המדינה, הצהובים רשמו הפסד חמישי בחמשת משחקיהם בשלב הבתים וראו את היריבה ההונגרית חוגגת עלייה לרבע הגמר. בושקוביץ כבש שישה שערים, חן פומרנץ חמישה

חן פומרנץ שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. ברני ארדוב
עוד משחק אחד לסיום הקמפיין האירופי. חן פומרנץ/ברני ארדוב

ארבעה ימים אחרי זכייתה הדרמטית בגביע המדינה בכדוריד, האלופה מכבי תל אביב חזרה לזירה האירופית ורשמה הפסד חמישי במשחקה החמישי בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי. מי שהגיעה היום (שבת) לדרייב אין הייתה טטבאניה ההונגרית, שניצחה 20:24 והבטיחה את מקומה ברבע הגמר עם ההישג הגדול של המועדון באירופה. המשחק האחרון של הצהובים יהיה בשבת הבאה בקופנהאגן, מול קולדינג הדנית.

המחצית הראשונה הייתה שקולה למדי, בעיקר בזכות יכולת טובה של השוער דן טפר, ובסיומה ירדו ההונגרים ביתרון 10:12. מכבי תל אביב הצליחה להתקרב והאחים חן וגיל פומרנץ דאגו יחד עם נובאק בושקוביץ' להקטנת הפער ל-18:17, אך בסופו של דבר טטבאניה ביצעה בריחה נוספת עם שערים במתפרצות וחגגה בתל אביב את עלייתה לשלב הבא. בושקוביץ' היה המבקיע הבולט של מכבי תל אביב עם שישה שערים, חן פומרנץ הוסיף חמישה.

המאמן דרגאן ג'וקיץ': "היינו קרובים אליהם, אבל להבקיע 10 שערים במחצית הראשונה זה לא מספיק. אין לי תלונות לחבורת השחקנים הזו, הם באמת נותנים את הכול. הייתה חסרה לנו קצת אנרגיה אחרי הניצחון על הפועל ראשון לציון. אנחנו צריכים לעשות יותר מבחינה מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully