וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל חולון מחפשת היסטוריה ביד אליהו

25.3.2017 / 17:33

ללא די ג'יי סילי הפצוע ועם שלושה זרים בסגל, תארח מכבי תל אביב את השנייה בטבלה (21:05, ספורט 5) שמקווה לנצח לראשונה את הצהובים בחוץ בליגה. גוני יזרעאלי מושעה ומחוץ לסגל

one

בווידאו: המפגש הקודם בין הקבוצות, בו ניצחה מכבי תל אביב בחולון

המחזור ה-24 בליגת העל יגיע לשיאו מחר (ראשון) עם המשחק המרכזי שיפגיש בין הראשונה מכבי תל אביב לשנייה הפועל חולון (21:05, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשבשני המקרים מנצחת מכבי תל אביב. בסיבוב הראשון ניצחו הצהובים ביד אליהו 72:81 כשדי ג'יי סילי קולע 18 נקודות, ובסיבוב השני עשו זאת שוב במשחק צמוד בחולון 73:78, כשגל מקל מצטיין עם 22 נקודות.

שתי הקבוצות נפגשו עד היום 107 פעמים במסגרת הליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 9:98 לטובת הצהובים, שניצחו בכל 54 המשחקים שלהם נגד חולון בביתם. הפעם האחרונה שחולון גברה על הצהובים הייתה במחזור הפתיחה של עונת 2013/14, ומאז ניצחה מכבי תל אביב את כל תשעת משחקי הליגה בין הקבוצות.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. מור שאולי
הצהובים עם קו אחורי דליל. יוגב אוחיון בתחילת העונה מול שלומי הרוש והפועל חולון/מור שאולי

מכבי תל אביב מגיעה למשחק הביתי נגד חולון עם שלושה זרים בלבד - קולטון אייברסון, ויקטור ראד ודווין סמית', וזאת לאחר הפציעה של די ג'יי סילי במשחק היורוליג נגד פנרבחצ'ה/אולקר ביום שלישי. בסגל הנוכחי, בתוספת דיימון סימפסון, הובסו הצהובים על ידי ז'לגיריס קובנה ביד אליהו רק ביום חמישי, ואיינארס בגאצקיס יצטרך להסתדר עם קו אחורי דליל ביותר שכולל רק שלושה שחקנים - גל מקל, יוגב אוחיון וסילבן לנדסברג, כשייתכן שנראה מחזה לא שכיח כשראד, גיא פניני או סמית' יתופקדו לפרקים בעמדה מספר 2. במכבי רק רוצים לצלוח את ההתמודדות בשלום, כשנראה שיעברו עוד שבוע וחצי לפחות עד שיעמדו עם חמישה זרים בסגל. ניצחון על חולון יעניק לקבוצה יתרון משמעותי בקרב על המקום הראשון בתום העונה הסדירה.

לאחר שבועות רבים בהם היה נראה כי הפועל חולון מתקשה למצוא את דרכה אחרי פציעתו של קאליף וואייט, מתחילה הקבוצה של דן שמיר לקבל צורה בסגל החדש, כשטו הולוואי, שהגיע במקומו של וואייט, רושם 22 נקודות ו-7.5 אסיסטים בשני מחזורי הליגה האחרונים. בחולון זוכרים את התוצאה של המשחק הקודם נגד הצהובים, שבו הגיעו כשווים מול שווים בעיני לא מעט אנשים, ונותנים לא מעט כבוד ליריבה שממול. הם גם יודעים שניצחון שלהם ישווה את מאזנם לזה של הראשונה בטבלה. גוני יזרעאלי לא יתלבש למשחק לאחר שהושעה מהקבוצה לשבועיים בשל התקרית במשחק נגד מכבי אשדוד/באר טוביה, וכמו כן נשלל ממנו תפקיד הקפטן והועבר לשלומי הרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully