וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי אוסטרליה

הנהג הבריטי של מרצדס קבע את ההקפה המהירה ביותר במקצה הדירוג במלבורן ורחוק רק שישה פול פוזישנים מהשיא של מיכאל שומאכר. סבסטיאן פטל יתחיל מהמקום השני, ואלטרי בוטאס שלישי

לואיס המילטון (מימין) נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1, לצד ואלטרי בוטאס. רויטרס
מרוצה מהחבר החדש. לואיס המילטון לצד ואלטרי בוטאס/רויטרס

עונת 2017 בפורמולה 1 יצאה לדרך היום (שבת) עם מקצה הדירוג של גרנד פרי אוסטרליה, כאשר לואיס המילטון הקדים את סבסטיאן פטל ורשם פול פוזישן 62 בקריירה, 10 שנים אחרי הבכורה שלו על אותו מסלול במלבורן. כעת הנהג של מרצדס רחוק רק שלושה פול פוזישנים מאיירטון סנה האגדי ושישה מהשיאן מיכאל שומאכר.

הבריטי בן ה-32 קבע את ההקפה המהירה ביותר עם זמן שיא במסלול של 1:22.188 דקות, רק 0.268 שניות לפני הפרארי של פטל, שיתייצב בשורה הקדמית לראשונה מאז סינגפור 2015 (אחרי 553 ימים). ואלטרי בוטאס הפיני, שותפו החדש של המילטון במרצדס אחרי פרישתו של אלוף העולם ניקו רוזברג, יזנק מהמקום השלישי ולצדו בן ארצו קימי רייקונן מפרארי. "ואלטרי עשה עבודה נהדרת והוא תוספת מצוינת עבור מרצדס", החמיא המילטון בסיום. "זה קרוב בינינו ויהיה מרוץ צמוד. היה סוף שבוע יוצא מן הכלל ואני מאוד גאה בקבוצה שלי".

תגלית העונה שעברה, ההולנדי מקס פרסטאפן, יזנק מהמקום החמישי, בעוד אלוף העולם לשעבר פרננדו אלונסו שרד בקושי את הבעיות המכניות של מקלארן ויזנק מהמקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully