וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה מחרידה לשיימוס קולמן, ויין רוני: "התיקול פשוט מזעזע"

מגן אברטון עיקם ושבר את רגלו במשחק של אירלנד מול ויילס, בממלכה מזועזעים ודורשים הרחקה לצמיתות. רוני, זאהה ופונס מורי תומכים, הטופיז מודאגים. צפו בתמונות הקשות אחרי הפציעה

ככה זה נראה אחרי הפציעה

פציעה מחרידה לשיימוס קולמן: מגן אברטון שבר את רגלו אמש (שישי) ב-0:0 של נבחרת אירלנד מול ויילס אחרי תיקול חריף של ניל טיילור הוולשי בדקה ה-70 למשחק. קולמן קיבל מסירה קצרה והתקדם עם הכדור, כשטיילור פגע בו בצורה קשה והפיל אותו לדשא. המחזה שנגלה באותו רגע היה מפחיד למדי: קולמן נאנק מכאבים ורגל ימין שלו נראית עקומה לחלוטין בחלקה התחתון.

כמובן שקולמן פונה מיידית לבית החולים, שם החשש התאמת והתברר שהוא סובל משבר חמור ברגל, שישבית אותו לתקופה ארוכה. מדובר במכה קשה עבורו ועבור אברטון, בעונה שבה הוא רושם אולי את היכולת הטובה בקריירה.

"אני מקווה ששיימוס קולמן יתאושש במהרה. זה היה תיקול מזעזע", צייץ ויין רוני, בעוד חברו לקבוצה ראמירו פונס מורי ציין ש"מה שקרה פשוט מחריד. מקווה שתתתאושש כמה שיותר מהר ושתחזור מזה חזק יותר". גם ווילפריד זאהה הביע תמיכה וכתב ש"התאקל היה מגעיל".

גם כדורגלן העבר דידי המאן ביקר את טיילור, וכתב "למה אנשים מדברים על שחקן כמוהו כעל שחקן עם אופי טוב, אם הוא מוכן לסכן שחקנים בפציעה כזו?".

עדיין לא ברור מתי קולמן (28) יחזור למגרשים, אבל ברור שהוא לא יחזור לכשירות בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully