וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בול וליף הודחו מטורניר המכללות, פלורידה עלתה לאליט אייט על הבאזר

UCLA הפסידה 86:75 לקנטאקי במה שהפך למשחק הפרידה של בול המדובר (10 נקודות ו-8 אסיסטים) מהקולג'ים. ליף, שקלע 17, שוקל להישאר לעונה נוספת. 83:84 פרוע לגייטורס על וויסקונסין

לונזו בול, UCLA. AP
נתראה ב-NBA. בול/AP

קריירת המכללות של לונזו בול, אולי גם של טי ג'יי ליף, הסתיימה הלילה (בין שישי לשבת) עם הפסד כואב של UCLA מול קנטאקי (86:75), שסידרה לעצמה מקום באליט אייט של טורניר המכללות. בול המדובר, שאמור להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב, נפרד מהברוינס עם משחק חלש יחסית בו רשם 10 נקודות ו-8 אסיסטים ונכנע לצמד הגארדים של הווילדקאטס, דיארון פוקס (39 נקודות) ומאליק מונק (21), שאף הם צפויים להיבחר גבוה מאוד בדראפט. טי ג'יי ליף, שעתיד להיבחר ככל הנראה לקראת סוף הסיבוב הראשון, דווקא סיפק משחק חיובי ורשם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, אבל המסע של UCLA, שפתחה את העונה בסערה ודורגה בשלבים מסוימים במקום הראשון בארה"ב, הסתיים בטעם חמוץ. בסיום המשחק בול הודיע שאכן היה זה משחקו האחרון ב-UCLA, בעוד ליף הצהיר שטרם קיבל החלטה סופית אם להישאר לעונה נוספת.

הדרמה של הלילה הסתיימה בניצחון 83:84 של פלואידה על וויסקונסין. שלשה ניצחון על הבאזר של כריס קיוזה, תוך כדי הישענות קדימה, נתנה לגייטורס מקום בשלב הבא על חשבון הבאדג'רס (8), כשעוד לפני כן זאק שואוולטר כפה הארכה עם שלשה על רגל אחת 2.1 שניות לתום הזמן החוקי, כשוויסקונסןי מוחקת פער 12 נקודות בארבע הדקות האחרונות. כוכב פלורידה קוון אלן להט עם 35 נקודות, נייג'ל הייז סיים עם 22 אצל המפסידה.

צפון קרוליינה עשתה את המוטל עליה, ניצחה 80:92 את באטלר ואף היא הבטיחה לעצמה מקום באליט אייט. הטאר הילס קיבלו 26 נקודות מג'ואל בארי ג'וניור ו-24 מג'סטין ג'קסון בדרך להעפלה 26 בתולדות המכללה לאליט אייט, ותפגוש שם לקרב לוהט את קנטאקי.

גם דרום קרוליינה תגיע למעמד המכובד, אחרי שהביסה 50:70 את ביילור בעיקר בזכות 24 נקודות של סינדריוס ת'ורנוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully