וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד הופתעו לרעה מנבחרת ישראל: "חלשה, חסרת מעוף, לא מאורגנת"

התקשורת הספרדית עיכלה באדישות את הניצחון הנינוח, ירדה על תוכנית המשחק של אלישע לוי: "הם ניסו להסתגר ושילמו על זה מחיר יקר", והחמיאה אך ורק לזהבי. וגם: הירידות של אופיר מרציאנו

שחקן נבחרת ספרד, דויד סילבה. GettyImages
ניצחון קליל. סילבה/GettyImages

נבחרת ספרד המשיכה הערב (שישי) את הקמפיין המוצלח שלה עם 1:4 קליל על נבחרת ישראל בחיחון, וכעת היא ניצבת בראשות הבית עם 13 נקודות מתוך 15 (בדיוק כמו איטליה השנייה). דויד סילבה פתח את מסכת השערים והשתווה לפרננדו היירו במקום הרביעי בטבלת כובשי הלה רוחב בכל הזמנים (29), ויטולו, דייגו קוסטה ואיסקו השלימו. הספרדים נהנו מערב חלש של אופיר מרציאנו בין הקורות, וגם התקשורת המקומית לא הצליחה להתעלם מתצוגת הנפל שלו.

עוד בנושא

מוקדמות מונדיאל 2018: נבחרת ישראל הובסה 4:1 על ידי ספרד
מרציאנו 3, גרשון 4, רפאלוב וזהבי 5: הציונים של נבחרת ישראל בספרד
אלישע לוי אחרי התבוסה: "בדיעבד חלק מההחלטות שלי היו לא טובות"

בתקשורת הספרדית לא התרשמו יתר על המידה מהניצחון, ורק ב"מארקה" ציינו ש"הנבחרת שיחקה בסגנון טיקי-טאקה בזכות משחק מצוין של אנדרס אינייסטה ודויד סילבה, שהם תמיד שחקני המפתח", אבל ברוב כלי התקשורת בעיקר עסקו בעתידו של איסקו, שכבש את השער הרביעי ובראיון בסיום המשחק הזים את השמועות לפיהן הוא בדרך לברצלונה.

"ספרד הביסה את ישראל חסרת ההשראה והמעוף", נכתב ב"אס". "שני שערים בכל מחצית וכמה דקות של לחץ הספיקו לספרד כדי לגבור על ישראל, שהציגה יכולה עלובה". בידיעת הציונים של "אס" כל השחקנים הספרדים קיבלו ציון 6 ומעלה, בעוד אצל ישראל רק ערן זהבי קיבל מחמאות וזכה לציון 7. אגב, זהבי קיבל יחס מיוחד בסיום גם ממאמן ספרד ג'ולן לופטגי, שאמר ש"הוא יכול לשחק בקלות בליגה הספרדית, הוא שחקן פנטסטי".

ב"מארקה", לעומת זאת, ציינו לרעה את תוכנית המשחק של אלישע לוי. "ישראל הגיעה להסתגר וניסתה לשחק צפוף מאוד בחלק האחורי, אבל ספרד ניצלה את האיטיות של שחקני ההגנה כדי למצוא את הבקיעים שלה. גם איבודי הכדור הרבים של שחקני הקישור הישראלים לא עזרו להם.

שער ה"אס" הבוקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספרד ספגה במשחק רשמי בבית אחרי 678 דקות, אבל המשיכה במאבק שלה מול איטליה על המקום הראשון בבית, שמוביל ישירות למונדיאל בקיץ הבא. סילבה אמר בסיום: "אני מאוד שמח על השער שכבשתי, אבל בעיקר על הניצחון. היינו חייבים אותו כדי להישאר בכיוון הנכון. האיזון בנבחרת חיובי מאוד ואנחנו עושים עבודה טובה מאוד. צריך להמשיך ככה".

דני קרבחאל הוסיף: "לא הייתי ממש בריא בימים האחרונים, אבל עכשיו המצב שלי טוב יותר. אני נהנה בכל הופעה בנבחרת. אנחנו מובילים את הבית כרגע, אבל המאבק הזה יימשך עד הסוף. צריך להמשיך להשיג נקודות".

ויטולו, שכבש את השני של הספרדים באדיבותו של מרציאנו, אמר: "אני תמיד מחפש את השער כשאני בנבחרת ואני תמיד שמח להיות חלק מהנבחרת. עבור כל שחקן, הביטחון שהוא מקבל מהמאמן זה הדבר הכי חשוב. אני מודה למאמן על האמון בי".

איסקו, שהבריק מהרגע שנכנס ואף התכבד לכבוש את השער האחרון, סיכם: "אני שמח להיות חלק מהנבחרת ושמח שהמאמן נותן לי ביטחון. זה היה משחק חשוב עבורנו והיינו צריכים את הניצחון כדי להישאר במקום הראשון. אני תמיד מגיע לנבחרת עם רצון לתת את כל מה שאני יכול. צריך להמשיך ככה, ולהביט קדימה. אנחנו נבחרת מאוד שלמה ומאוזנת. אני תמיד מנסה לעזור לחברים שלי לקבוצה, בכל דרך אפשרית".

וזה מה שססק פברגאס עשה בזמן שהנבחרת שלו שיחקה:

(עדכון ראשון: 1:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully