וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דאגה מהפציעה של איתן טיבי, סיכוי קלוש שישחק במשחק העונה

24.3.2017 / 23:11

הצהובים מודאגים לאחר שבלם הקבוצה מתח ככל הנראה את המפשעה במשחק הנבחרת: "נקווה שלא מדובר בפציעה חמורה מדי". בשבת הבאה יש למכבי תל אביב את משחק העונה ולאחר מכן חצי גמר הגביע

איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל מורד על ידי אלונקה. AP
יחמיץ את משחק העונה? טיבי/AP

דאגה גדולה במכבי תל אביב בעקבות פציעתו של איתן טיבי הלילה (שישי) במהלך משחק הנבחרת בספרד. בלם הצהובים נפצע כבר בדקות הראשונות של המשחק בחיחון ונראה כאילו הוא מתח את שרירי המפשעה ואולי אף חמור מכך. טיבי זעק מכאב על כר הדשא והוחלף מיד על ידי טאלב טואטחה.

במכבי תל אביב צפו בתמונות ומיד חשבו על משחק העונה מול הפועל באר שבע, בשבת הבאה, ומשחק חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים שמצפה להם. יש לציין כי במשחקים האחרונים שיחק טיבי עם ארבעה צהובים ולמרות זאת העדיף מאמן הקבוצה ליטו וידיגאל להעלות אותו בכל משחק ולא לשמור אותו מחשש שיספוג את הצהוב החמישי ולא ישחק מול באר שבע או מול בית"ר ירושלים. גורם במכבי תל אביב אמר הערב: "אנחנו כמובן נהיה בקשר עם איתן ועם הנבחרת בתקווה שלא מדובר בפציעה חמורה כל כך, אבל זה לא נראה טוב כל כך לפי התמונות. הלוואי ואנחנו טועים ומדובר במשהו שאיתן יוכל להתאושש ממנו". במידה שטיבי ייעדר משני המשחקים החשובים שמצפים למכבי תל אביב, יחליף אותו איגור פיליפנקה או שווידיגאל יעדיף דווקא את שרן ייני כבלם לצד טל בן חיים ואבי ריקן יפתח כמגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully